Hemmelig venn

Jaybird

Gift med forumet
Tenkte jeg skulle høre hvordan formen var for hemmelig venn etterhvert? Meldte meg frivillig til å styre med det for en tid tilbake, og nå som alle er over 12, så tenkte jeg å høre.

Regner med at det er best å vente til sommferien er over. Eventuellt til alle har vært på ordinær.

Men greit å vite hvem som er kiin på å bli med, og hvor mange;)

Og er det noen som har forslag til når, tema osv så si fra. Har ikke gjort dette før, så hvis noen har noen generelle regler som pleier å bli brukt så si i fra;).

Lager ny tråd når det passer å starte dette, så alle som vil kan skrive seg på den og melde seg på=).

Syns det kan være litt nærmere. okt/nov.
Og en gave til babyen ville nå jeg satt pris på[;)]

I'm in! [:D]

All in[;)]

Jeg er med [:)]

Dytter litt=) Er da flere på forumet, vel=)

JAAAAAA

Jeg er med :D

menne vi burde bli enig om en max pris- ikn frakt!

Jeg er med [:)]

ORIGINAL: nadja1986

JAAAAAA

Jeg er med :D

menne vi burde bli enig om en max pris- ikn frakt!

Ja=). Vet ikke helt hva som er vanlig. Men får undersøke litt;)

Baby ting er jo ikke såååå dyrt da! Så jeg tenkte en pris på max 100-150 ink frakt lissom...

Ja, noe sånt.

Fant forresten denne da jeg søkte om regler osv. Virker grei å følge. Bare putte inn egne frister osv. Men generellt sett er den jo fin:
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=19257233

Ja den kan vi jo følge :D

Men hadde jo vært smart og få denne som en topp tråd... Så en får med seg hvem som er med og ikke...

Og så må vi prøve å få med så mange som mulig...

Hva med en prøve runde om ca 2-3 uker... eller ha en frist på den tia til å melde seg på???

Jeg er med[:)]

Åhh, det hørtes kjekt ut! Jeg også vil være med :D

Men hadde jo vært smart og få denne som en topp tråd... Så en får med seg hvem som er med og ikke...

Hva med en prøve runde om ca 2-3 uker... eller ha en frist på den tia til å melde seg på???

Tenkte vi kunne starte opp når alle har vært på ordinær=). Ser at MaCa er den som har sist for øyeblikket, 10.sept. Så kanskje vente til det? Eller starte opp i begynnelsen av sept?

vil være med

ORIGINAL: Jaybird

Tenkte vi kunne starte opp når alle har vært på ordinær=). Ser at MaCa er den som har sist for øyeblikket, 10.sept. Så kanskje vente til det? Eller starte opp i begynnelsen av sept?

Jeg har ikke fått skrevet meg på lista enda[:@] for den J****@..dshoguh Fine legen min har ikke sendt brevet har jeg på følelsen av...[:@] Så men vi kan godt begynne i september :D for jeg har jo bursdag 25 hehe :D

Syns det høres greit ut å vente til alle har vært på ord. ul jeg også[:)]

Back
Topp