Hemmelig venn

Jeg vil veldig gjerne være med på denne runden også[:D]

Jeg er med

ORIGINAL: pannekaka

bah! tror ikke jeg har råd til å være med denne gangen faktisk om det blir samme beløp som sist [&o] alt i alt ble den på 320 kr og etter shopping i dag og i går [:D] så har jeg lite tro på at beløpet som står igjen nå kommer til å holde i 20 dager til [8D] hoho

Kommer jo an på når datoene settes, kanskje du kan bli med alikevel

ORIGINAL: Sorland

bah! tror ikke jeg har råd til å være med denne gangen faktisk om det blir samme beløp som sist [&o] alt i alt ble den på 320 kr og etter shopping i dag og i går [:D] så har jeg lite tro på at beløpet som står igjen nå kommer til å holde i 20 dager til [8D] hoho

Kommer jo an på når datoene settes, kanskje du kan bli med alikevel

sant det [:)] pluss fristen til å sende pleier jo å være ei stund så om den varer til den 20ende så skal jeg hvertfall være med [:D]

Nettopp...ser selv i tenkeboksen siden det ble dobbelt for meg denne runden, men angrer ikke på det. Kan jo nesten ikke la være heller, jeg elsker i gi gaver til andre og er moro å få noe tilbake [:)]

kan jeg å være med? har ikke vært med på det før jeg!

ORIGINAL: Elisabeth23

kan jeg å være med? har ikke vært med på det før jeg!

Alle som vil kan være med....

ORIGINAL: Ivibivi

Litt lyst å være med denne runden jeg også [:)] Vært skeptisk pga det alltid er noen luringer som er med, men håper de er luka ut nå [;)]

De skal være luktet bort, slike folk vil vi ikke ha noe med å gjøre [;)]

ORIGINAL: Bambling

Er det for seint å sette fristen til 31. mai?
Da har vel alle fått "trygda", hehe [;)]

Den er grei for meg :D Den 20 får jeg overgangstønaden :D hehe

ORIGINAL: Trizia

ORIGINAL: Bambling

Er det for seint å sette fristen til 31. mai?
Da har vel alle fått "trygda", hehe [;)]

Den er grei for meg :D Den 20 får jeg overgangstønaden :D hehe

hadde vært supeeert [:)]

Flerne som har surra bort pengene skjønner eg [8D]Nja er ikke mye og hente her heller nå..13 000 er ikke akkuratt store summen [8|]

Jeg vil gjerne være med hvis jeg kan:)

Back
Topp