Hemmelig venn?

mammatil6

Elsker forumet
Skal vi snart ha en runde med hemmelig venn? 

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

jeg tror ikke jeg blir med denne første runden, men jeg kan ta ansvar for å dele ut venner?

Toppers! du har jobben[;)]

ORIGINAL: snartmammatil5

jeg tror ikke jeg blir med denne første runden, men jeg kan ta ansvar for å dele ut venner?

skal vi ha lang påmeldingsfrist? ut mnd? eller blir det for lenge? da har de fleste vært på ul og vet hvilket kjønn de venter...

Hva vi det si å ha en hemmelig venn?[:)]

ORIGINAL: snartmammatil5

skal vi ha lang påmeldingsfrist? ut mnd? eller blir det for lenge? da har de fleste vært på ul og vet hvilket kjønn de venter...

Ja, tenkte det, for jeg har ikke UL før den 30[8D] å da får jo mange sett tråden og tid til å tenke seg om også[:)]

ORIGINAL: Marmorita

signerer denne

ORIGINAL: leia81

ORIGINAL: Marmorita

signerer denne

Noen som kan forklare, jeg er så dårlig på å forklare hehe

om man er med på hemmelig venn så får man utdelt en av de andre personene som melder seg på... Da skal man kjøpe en pakke til babyen til den man får utdelt...

vet ikke hva vi skal ha som pris, men tidligere har jeg vært med på 150 kr for pakken + det det koster i porto...

man skriver en ønskeliste, der man kan skrive hva man selv ønsker til sin baby, farge valg osv...

man legger også ved en lapp e.l. som gir hint om hvem som har sendt pakken...

påmeldingsfrist er 1. mai, så har man 3? uker på seg på å kjøpe og sende pakken...

noe ALLE må/bør være klar over, er at det kan være en risk å melde seg på... der kan være noen som velger å ikke sende pakke... Jeg som arrangerer denne runden finner raskt ut hvem som ikke sender, og den personen vil bli husket til en senere runde... så man bør være ærlige og sende pakke om man melder seg på!!!!

noe jeg glemte?

Nei[;)][:)]

Back
Topp