Hemmelig venn, runde 2 - ønskeliste !

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Da er fristen utløpt og det er på tide å hinte litt på hva dere ønsker å motta fra deres hemmelige venn - (eventuelt si hva dere IKKE trenger/ønsker :P).

Fristen settes som sist til kr 200 og minner for ordens skyld på at det ikke er greit å kjøpe noe brukt (selv om brukt er flott, er det ulikt syn på hva som er pent brukt osv).

Vi skal straks få fordelt de hemmelige vennene og setter en frist for utsendelse etterhvert - for de som ikke var med i forrige runde så er det fint om dere sender navn og adresse til Synnøve eller meg :)

Vi ønsker klær i str.74 og 80.(underdeler 74 og overdeler 80) Liker duse farger og ikke for mye mønster.
Gøy med litt typisk jenteklær, da det blir mye arv på frøkna etter broren;)
Ellers har jeg luefetisj, så ungene får aldri nok luer:p

Ønsker ikke leker og bøker! Vi har i overflod:p

Hun mor trenger ikke noe, og har allerede for mye snop i skapene:p
Evt. såfall en overraskelse til storebroren på 2,5år.

Vi ønsker klær i størrelse 74 og oppover, må gjære være pysj. Trenger ikke å være så typisk jenteklær da vi har masse av det :P
Leker har vi nok av men bøker blir vi alltid glad for :)
Her i hus spises det alt for mye snop så det trengs ikke, i så fall kunne det vært hundesnop for firbeinte frøkna. :D

Jeg har en gutt.:)
Ønsker klær i Str 80.:) gjerne noe sommerlig men må ikke, f.eks body uten ermer, myk tøyshorts o.l. liker lyse og duse farger, guttefarger. Mørk blå går også.
Leker for å bruke på vogna kan vi ønske oss. Noe som henge fast da.:)

Siden de andre nevner det, så godteri trenger ikke vi heller.:) Hehe

Vi har gutt! Ønsker oss mest sokker da disse forsvinner hele tiden! :p hvis ikke så litt sommerlige klær i str 74/80

Leker og bøker har vi nok av da denne mammaen elsker å handle leker til barna :p

Bumper denne opp for de som ikke har lagt inn ønsker - meg inkludert :O

Vi har gutt :) Det første jeg kommer På er yndlingsleken fra babysvømmingen, en stor og gul badeand - det hadde vært midt i blinken.

Ellers er det fritt frem ^^ morsomt med overraskelser (men kan nevne at vi straks er ferdig med 68, så ved klær er det greit med noe større størrelser) ^^

Skal vi se:)
Et par som ikke har kommet med ønsker her enda, så da drøyer det enda litt:)

Fordeler venner så snart alle har kommet med noen ønsker;)

** Nå mangler vi Guriks og Tekopp88 - har ikke sett noen av dem på en stund nå. Vi få gi dem noen dager til, hvis ikke får vi starte uten?

Ka skjedde med denne her da :P ?

Ka skjedde med denne her da :p ?
Ja det kan du si.
Blitt litt glemt vekk.
Noen som ikke kunne delta likevel og noen har ikke meldt fra.

Jeg kjører gjerne i gang en runde jeg altså:) :D

I såfall er vi kanskje 4 eller 5. Hmm.
Evt. lage en ny tråd for å se interessen fortsatt?

Ja det kan du si.
Blitt litt glemt vekk.
Noen som ikke kunne delta likevel og noen har ikke meldt fra.

Jeg kjører gjerne i gang en runde jeg altså:) :D

I såfall er vi kanskje 4 eller 5. Hmm.
Evt. lage en ny tråd for å se interessen fortsatt?
Kan være lurt det. Hvis ikke bare for å se hvem sin fremdeles er med, som kanskje ikke leser her

Back
Topp