hemmelig venn- pakke sendt!

Veslesnuppis

Elsker forumet <3
Septembermødre <3
I dag har jeg fått handla og sendt pakke til min hemmelig venn. Håper at det faller i smak! [:)]
Flere som har sendt pakken nå?

må nok vente til jeg får penger av NAV!! *&%K#)%93"#[:@]
men dom kommer nok snart[:)]

Handlet, sendt og motatt av eieren og til og med riktig gjetta [:)]

Har også sendt i dag! [:D]
Men glemte jo såklaaart å legge med et par ting da! Typisk! [8D]

Den sendes i morgen :)

Jeg sendte også min i dag!! Er veldig spent på om hun gjetter at det er meg

Må vente til jeg kommer et sted hvor de faktisk har ting som passer til gaven[:)] Men skal på bytur i morgen, så da får jeg forhåpentligvis shoppa litt[:)]

Mange dager siden ;)

Jeg har fått pakke, og er rimelig sikker på at jeg vet hvem jeg har fått den av, så blir spennende når det blir opretta tippetråd her :) SUPERFORNØYD[:D] Tusen takk igjen, hvis du ikke så det forrige inlegget mitt min hemmelig venn [;)] Jeg skal sende min i morgen forhåpentligvis, kronglete rygg er ikke noe å dra på bytur med, men jeg føler jeg råtner på stilk her i sofaen, så må få kommet meg ut, og da er jo ikke gave shopping og forakte [;)]

Sendte den i dag[:D]

Jeg sender nok i morgen eller tidlig til neste uke [:)][:)]

je sendte den i går, men har glemt å legge inn noe små ting da[:'(][:'(] håper at min hemmelig venn blir fornøyd[:)]

Jeg sender neste uke[:D] Men hvor er det blitt av tråden der vi fortalte litt om hva vi ønsket oss og hvem vi var??? Litt vanskelig å gjette hvis den tråden er borte syntes jeg[8D]

ORIGINAL: Thorgers

Jeg sender neste uke[:D] Men hvor er det blitt av tråden der vi fortalte litt om hva vi ønsket oss og hvem vi var??? Litt vanskelig å gjette hvis den tråden er borte syntes jeg[8D]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=16584607  <--- Man finner de trådene her under mai jentenes viktigste tråder

Hmmm...det er nok ikke utenkelig at jeg og magen var de heldige denne gangen [:D]

Tusen takk for kjempefin pakke [:)]
Bodyen og smekken var råfine!
Og sjokolade er jeg ikke i stand til å takke nei til [;)]

Skal få lagt ut bilder senere [:)]

Jeg har også sendt min. Er selvsagt spent på å få min pakke også!

Min ble sendt i dag :) Gleder meg til jeg får min ;D

Back
Topp