Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppdaget plutselig masse poster i påmeldingstråden ang de savnede pakkene og har svart der.
Da har vi fått tilbakemelding fra alle, og bilde fra nesten alle, bortsett fra Lilleanda, Skyggedal, Bkno9978762 og maimamma<3. Så får vi bare håpe at de siste pakkene dukker opp ASAP!
Skyggedal har ikke fått tilbakemelding på at hennes pakke er mottatt, eller vi har ikke sett det i fremvisnings-tråden, vi har jo fått svar på pmAt Skyggedal ikke har fått pakke - eller at den hun har sendt ikke er mottatt?
Sent from my iPhone using BV Forum
Har fått svar fra Moderator, som sier at de desverre ikke kan gjøre noe, men råder oss til å ta neste runde i det skjulte forumet for å sile ut eventuelle snyltere. Er jo en god idé, men vet ikke om det hjelper når de fleste som er med allerede er på skjult forum, inkludert hun som ikke har gjennomført uten å svare på hvorfor.
Har også blitt informert om at vedkommende faktisk har lest trådene om pakkene som er savnet. (En bruker har observert brukernavnet hennes som leser av tråden så sent som i dag). I så fall må jeg innrømme at jeg har veldig lite håp igjen om at det kommer til å bli ordnet opp fra den fronten, og at det virker som personen bevisst lar være å svare for seg, noe jeg synes er utrolig dårlig oppførsel. Kan ikke forstå at voksne mennesker og vordende mødre utnytter det som egentlig bare skal være koselig. Det gjør at jeg blir kjempeskeptisk til å prøve på en ny runde.
Samtidig er jeg veldig glad for at de aller fleste faktisk har gjennomført, sendt fantastisk flotte pakker og kost seg med denne runden av hemmelig venn slik det er meningen
Tror vedkommende er hun jeg har sendt til... Litt kjipt å ikke få en takk, da jeg syntes det er kjempe gøy å gi til andre:-/ Meeeen det går bra!!Trodde faktisk helt til nå at det fantes en naturlig forklaring, at noe hadde skjedd som gjorde at vedkommende ikke fulgte opp, men skjønner jo nå at dette da er bevist handling fra personen da....så lenge hun faktisk leser trådene og ikke svarer på noe...jeg syns faktisk mest synd på den som har sendt denne personen en gave og lagt omtanke i den!! Jeg overlever fint uten- men hun som har sendt gave hadde virkelig fortjent en takk iallefall!! Synd noen ikke kan oppføre seg som voksne, men men...da vet iallefall du hvem denne personen er, så blir det vel sørget for at vedkommende ikke får mulighet til å bli med på neste runde!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile
Skyggedal har ikke fått tilbakemelding på at hennes pakke er mottatt, eller vi har ikke sett det i fremvisnings-tråden, vi har jo fått svar på pm
Så snill du er kjempekoselig gjort av deg gleder meg til å hente posten fremover nåNå er gaven til Baby<3mai sendt
Hun på posten sa det ville ta 1-5 dager.
Håper det faller i smak