Hemmelig venn - oppdatering

GonnaBee

Elsker forumet
Mailykke <3
Det er VELDIG mange av dere som ikke har sagt fra at dere har sendt pakke, faktisk er det bare 4 som har sagt fra. Heldigvis ser jeg at det er flere som har mottatt pakke, men reglene sier at man skal si fra med melding, så det kan teknisk sett regnes som regelbrudd :(

Slik ser det ut per i dag:

Bekreftet sendt:
Sokk1
Jente85
GonnaBee
Frk Spent
Lilleanda

spent-mamma
baby<3mai
mammapåramma
englevakt
jente85
baby<3mai

Mottatt (bilde og takk i egen tråd):
FrkSpent mottatt fra Jente85
Englevakt mottatt fra Frk Spent
GonnaBee mottatt fra Englevakt
MammatilEmil mottatt fra GonnaBee
Sokk1 mottatt fra MammatilEmil

Spent-mamma mottatt fra baby<3mai
Lynn87 mottatt fra Spent-mamma
MammapåRamma mottatt fra Lynn87
Skyggedal mottatt fra Mammapåramma

Jente85 mottatt fra Lilleanda

Venter:
Baby<3mai
Lilleanda

Last edited:
Sorry, trodde det var nok å poste det. Skal prøve å huske til evt senere ;) skulle mld sendes til deg privat??

Sent from my iPhone using BV Forum

Det har.ikke j fått m meg, skrev det i en tråd et sted at j hadde sendt pakken men viste ikke at vi måtte sende mld å, så beklager det!!:) min pakke er kommet frem da iallefall, men jeg har ikke mottatt noen....:-/

Sent from my iPad using BV Forum

Har heller ikke fått med meg dette, og vært med på mange hemmelig venn runder på april 2010 uten at det har vært nødvendig..
(La tom ut en egen post om at jeg hadde sendt ;-))

Men ser og at denne tråden ikke er helt oppdatert. Da jeg både har sendt, og Skyggedal har lagt ut takk, og jeg har mottatt av Lynn87 :-)

Har heller ikke fått med meg dette, og vært med på mange hemmelig venn runder på april 2010 uten at det har vært nødvendig..
(La tom ut en egen post om at jeg hadde sendt ;-))

Men ser og at denne tråden ikke er helt oppdatert. Da jeg både har sendt, og Skyggedal har lagt ut takk, og jeg har mottatt av Lynn87 :-)
Jeg spurte flere om det fantes noen oversikt over hvordan det er blitt gjort før, og fikk beskjed om å vare gjøre det slik jeg er vant til. Ingen krise, bare ser at det er flere som begynner å lure på hvor pakkene er, og da er det jo greit å ihvertfall vite at de er sendt.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Jeg spurte flere om det fantes noen oversikt over hvordan det er blitt gjort før, og fikk beskjed om å vare gjøre det slik jeg er vant til. Ingen krise, bare ser at det er flere som begynner å lure på hvor pakkene er, og da er det jo greit å ihvertfall vite at de er sendt.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Ja, eller jeg som har sendt for over 1 uke siden, lurer på om pakken faktisk har kommet frem?:-p

Beklager, fikk ikke med meg dette. Men min et sendt og mottatt.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Skjønner nå hvorfor man skal gi beskjed når man har sendt pakken...da har den ansvarlige oversikt iallfall...tror noe må ha skjedd med min, for j har enda ikke mottatt noen så begynner å tro det ikke kommer noen pakke når d har gått så lang tid....

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Skjønner nå hvorfor man skal gi beskjed når man har sendt pakken...da har den ansvarlige oversikt iallfall...tror noe må ha skjedd med min, for j har enda ikke mottatt noen så begynner å tro det ikke kommer noen pakke når d har gått så lang tid....

Ja, det er akkurat det. Jeg skal begynne å sende noen mase-pmer til de vi ikke har sett på en stund :)

Kanskje greit ja, når ting ikke har dukka opp på 2 uker...fler som ikke har fått da?

Jeg har fått min, men den jeg har sendt til har tydeligvis ikke fått sin..??

Jeg har fått min, men den jeg har sendt til har tydeligvis ikke fått sin..??

Jeg har ikke mottatt noen pakke enda...men ble så stille på den vise frem tråden å så må være fler som ikke har fått?

Jeg har ikke mottatt noen pakke enda...men ble så stille på den vise frem tråden å så må være fler som ikke har fått?

Jeg har ikke sendt til deg;-) Så det er nok en annen som enten ikke har fått, eller som ikke legger ut. Er litt frustrerende, for jeg aner jo ikke om pakken er fremme eller ikke...:-/

Jeg har ikke sendt til deg;-) Så det er nok en annen som enten ikke har fått, eller som ikke legger ut. Er litt frustrerende, for jeg aner jo ikke om pakken er fremme eller ikke...:-/

Man vil jo gjerne vite om pakken er mottatt å ja...så om vedkommende har fått den burde hun jo si ifra iallefall....:)

Sent from my iPad using BV Forum

Det er to stykker jeg ikke får kontakt med. Den ene har jeg sendt pm til for lenge siden, men ikke hørt noe. Hun har vært pålogget i dag. Håper hun reagerer på varsler asap.

Den andre har jeg nå sendt pm til og svart i påmeldingstråden, og håper det kommer svar fort.

Det vil altså si at (om jeg har fått med meg alle beskjeder overalt ang sendt og mottatt) så er det baby<3mai og lilleanda som ikke har mottatt pakke enda, og sokk1 og skyggedal som venter på å se at deres pakker er kommet frem. Det sier seg jo selv at dette henger sammen med de to personene som ikke har svart. Så hell i uhell er at det "bare" er to vi venter på...

Ikke kommet noe til meg ennå. Sjekket postkassen hver dag. Men den dukker nok opp. :)

Det er to stykker jeg ikke får kontakt med. Den ene har jeg sendt pm til for lenge siden, men ikke hørt noe. Hun har vært pålogget i dag. Håper hun reagerer på varsler asap.

Den andre har jeg nå sendt pm til og svart i påmeldingstråden, og håper det kommer svar fort.

Det vil altså si at (om jeg har fått med meg alle beskjeder overalt ang sendt og mottatt) så er det baby<3mai og lilleanda som ikke har mottatt pakke enda, og sokk1 og skyggedal som venter på å se at deres pakker er kommet frem. Det sier seg jo selv at dette henger sammen med de to personene som ikke har svart. Så hell i uhell er at det "bare" er to vi venter på...

Ingen av disse nickene stemmer med det jeg fikk oppgitt i adresse pm-en. Blir bare forvirra jeg :-P hormoooooner. Haha :)

Back
Topp