Hemmelig venn-ny runde?

kan bli med jeg å... om ingen føler jeg trenger meg på.
 
Jeg blir med :) aldri vært med på
Slik før. Åssen funker det? :)
 
Man får utdelt en hemmelig venn som man skal kjøpe gave til, så skal den personen tippe hvem du er liksom...Og du har også en h.venn som kjøper gave til deg.

Det må være 2 ledere for leken, eller holder kanskje med 1? Men spørs om jeg klarer det alene, rotehue meg liksom:p
Det er den/de som setter i gang leken som deler ut hemmelig venn. Du vil få tilsendt adr til din hemmelige venn.
Man blir enige om en sum man handler inn for, slik at ikke noen kanskje handler for 50 og en annen for 500kr:p
 
Man kan fint være 1 som arrangerer, men da vet du hvem som blir/er din hemmelige venn. Syntes du fortalte det hele bra jeg Synnøve :love2

*Her er rekkefølgen på det som stortsett skjer, sånn helt raskt nok*
- en el. fler arrangerer
- de som ville medler seg på innen en satt dato
- de påmeldte sender inn adressa si til den/de som arrangerer
- ALLE som er med skriver ønsker(evnt ting man ikke ønsker/trenger)
- arrangøren(e) fordeler hemmelige venner
- arrangøren(e) sender PM til alle deltagerene med adresse til deres hemmelige venn
- ALLE som er med kjøper en gave, til en pris bestemt av deltagerene i denne runden og sender til sin hemmeligvenn, skriver gjerne en liten hilsen uten å avsløre nikc/navn på seg sjøl og legger v noen hint som kan hjelpe den hemmelige vennen å gjette hvem du er.
- Alle som er med takker og viser frem gaven i en takke tråd
- når alle har takka kan man begynne å gjette/avsløre sine hemmelige venner!
 
Man får utdelt en hemmelig venn som man skal kjøpe gave til, så skal den personen tippe hvem du er liksom...Og du har også en h.venn som kjøper gave til deg.

Det må være 2 ledere for leken, eller holder kanskje med 1? Men spørs om jeg klarer det alene, rotehue meg liksom:p
Det er den/de som setter i gang leken som deler ut hemmelig venn. Du vil få tilsendt adr til din hemmelige venn.
Man blir enige om en sum man handler inn for, slik at ikke noen kanskje handler for 50 og en annen for 500kr:p
Trur ikkje du er så innmari rotehue;) men eg kan godt hjelpe deg om du vil:D eg elskar å organisere. Hehe. Og fordelen med å vere to er jo at då Slepp du å vite kven som er din hemmelige venn, når dei skal fordelast:D
 
Man kan fint være 1 som arrangerer, men da vet du hvem som blir/er din hemmelige venn. Syntes du fortalte det hele bra jeg Synnøve :love2

*Her er rekkefølgen på det som stortsett skjer, sånn helt raskt nok*
- en el. fler arrangerer
- de som ville medler seg på innen en satt dato
- de påmeldte sender inn adressa si til den/de som arrangerer
- ALLE som er med skriver ønsker(evnt ting man ikke ønsker/trenger)
- arrangøren(e) fordeler hemmelige venner
- arrangøren(e) sender PM til alle deltagerene med adresse til deres hemmelige venn
- ALLE som er med kjøper en gave, til en pris bestemt av deltagerene i denne runden og sender til sin hemmeligvenn, skriver gjerne en liten hilsen uten å avsløre nikc/navn på seg sjøl og legger v noen hint som kan hjelpe den hemmelige vennen å gjette hvem du er.
- Alle som er med takker og viser frem gaven i en takke tråd
- når alle har takka kan man begynne å gjette/avsløre sine hemmelige venner!

Flott du gav en god forklaring;):D
 
Trur ikkje du er så innmari rotehue;) men eg kan godt hjelpe deg om du vil:D eg elskar å organisere. Hehe. Og fordelen med å vere to er jo at då Slepp du å vite kven som er din hemmelige venn, når dei skal fordelast:D

Hehe, takk for tilitten:p
Det vil jeg gjerne. Kjekt å ha med en på laget;)
 
Okey høres morro ut! :)
 
Back
Topp