Hemmelig venn-let the games begin;)

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
I løpet av dagen i dag vil alle som er med få en pm. av enten meg eller Totoro med den de skal være hemmelig venn for, altså den man skal kjøpe gave til.

Vi har satt fristen til å kjøpe og sende gave til 30sept, mao. innen okt!:)

Når du har sendt gaven sender du en pm. til den som sendte deg hemmelig venn, slik kan vi lettere holde oversikt:)

Som tidligere nevnt må du legge med et eller flere hint om deg selv i pakken. For eks, hvor mange barn du har, er gift, strikkedame. Må ikke være for lett, men heller ikke umulig;)

Når du har mottatt pakken kan du gjerne åpne den med engang, men er du rimelig sikker på hvem du har fått fra eller har anelser ikke avslør noe enda. For pakkene vil vi få på ulikt tidspunkt.
Etterhvert som flere og flere får gaver vil jeg lage en gavetråd hvor vi skal legge ut bilder av det vi har fått. Det vil også bli opprettet gjettetråd hvor vi skal gjette hvem som er vår hemmelig venn...

Om du ikke har fått en pm. av enten meg elr. Totoro innen dagen i dag send en pm!
Minner om fristen på 200kr+porto.
Husk ønskelisten:

http://forum.babyverden.no/threads/hemmelig-venn-ønskeliste.1774965/

Noen spm??

Lykke til:D
Hilser fra Synnøve og Totoro;)

Last edited:
Ja veldig gøy og spennende:D
Blir gøy etterhvert som vi får gaver:D

Dette blir gøy ☺ var å shoppa etter gave igår ☺☺ samt noe til megselv da ;)

Dytter:)
Forttsatt god tid, men minner også om ønskelisten:)

Blir spennende å diskutere videre fom oktober :P

Jeg mottok gave i posten i går og jeg må bare si at jeg er utrolig skuffet. Når man velger å delta i noe som dette så bør man ta seg tid til å delta slik opplegget er satt opp, både mht , kriterier, ønskeliste og verdi.
Min hemmelig-venn pakke bar preg av å være brukte og skittene ting rasket sammen i en pose og sendt avgårde. Ingen hilsen, ikke verdi 200,-, og i tillegg fikk jeg noe i fargen rosa enda jeg tydelig skrev at jeg venter gutt og hvilke farger som kunne passe.
Dette var rett og slett bare skuffende å delta i.

Jeg mottok gave i posten i går og jeg må bare si at jeg er utrolig skuffet. Når man velger å delta i noe som dette så bør man ta seg tid til å delta slik opplegget er satt opp, både mht , kriterier, ønskeliste og verdi.
Min hemmelig-venn pakke bar preg av å være brukte og skittene ting rasket sammen i en pose og sendt avgårde. Ingen hilsen, ikke verdi 200,-, og i tillegg fikk jeg noe i fargen rosa enda jeg tydelig skrev at jeg venter gutt og hvilke farger som kunne passe.
:o å nei :( :( dette var ikke noe kjekt å lese :( :(

Åi :( en tenker jo at alle vil sende ting de selv ville blitt glad for å få i posten! Jeg setter pris på brukte (men da rene og fine!) ting, men pakken skal jo ha en nyverdi på 200,- uansett?!

Back
Topp