Hemmelig venn gjettetråd

Så vidt jeg kan se er det disse hemmelige vennene igjen som ikke har blitt avslørt enda. (malins mamma, er du egentlig med på dette eller har vi satt deg opp ved en feil?[8|][:D])
Hva sier dere, skal vi avsløre eller la det gå litt til?

Si ifra om jeg har oversett noen! [:D]

papayamamma
malins mamma
adriansinmamma
Fredrik´s mamma
MaRtE
 
Ja, stemmer det! Jeg måtte bare spørre, siden vi var litt usikre på hvem som var med [:D]
 
Malins mamma du må nødt til å være min hemmeligevenn! For det stod at pakken var fra Malin.
Daha at jeg ikke har sett det før
 
avslør meg da!!!
 
kom igjen!!!
 
ORIGINAL: **Nina**

Malins mamma du må nødt til å være min hemmeligevenn! For det stod at pakken var fra Malin.
Daha at jeg ikke har sett det før

*fniiis*
Jeg skjønte heller ikke det da du sa det [:D] Artig!
 
ORIGINAL: Looney


Jaaaa........[:)] Håper du ble fornøyd.....

Kjempe !!! den avr bare såflott. gleder oss masse til sommeren kommer og hun vokser inn i den. elsker klærne fra exit. TUSEN TUSEN TAKK[:)][:D][:)]
 
**Nina** Er du min hemmeligvenn???
 
her kommer ole brumm... en liten bjørn i skogen!
 
 
genser og to par strømper....
 
 
hint, hint, hint!
 
JEg kan hinte så mye jeg vil, men min hemmelige venn er her veldig sjelden for tiden
 
Kan vi ikke bare si røpe nå hvem som har kjøpt til hvem?
 
Joda, hvem er det som ikke er røpa?

Jeg hadde Puzn som min hemmelige venn [:D]
 
Jeg er ekstremt dårlig til og gjette!![&o]!!  den som er min kan ikke, jeg bare få vite så kan jeg takke???
 
ORIGINAL: Fredrik´s mamma

Jeg er ekstremt dårlig til og gjette!![&o]!!  den som er min kan ikke, jeg bare få vite så kan jeg takke???

*fniiiis*
Stakkars deg!
Men det er da ikke så mange igjen på lista nå vel?
 
ORIGINAL: Fredrik´s mamma

Jeg er ekstremt dårlig til og gjette!![&o]!!  den som er min kan ikke, jeg bare få vite så kan jeg takke???
her kommer OLE BRUMM....
 
to par strømper til bitte-lille...
 
ORIGINAL: MaRtE:)

ORIGINAL: Fredrik´s mamma

Jeg er ekstremt dårlig til og gjette!![&o]!!  den som er min kan ikke, jeg bare få vite så kan jeg takke???
her kommer OLE BRUMM....

to par strømper til bitte-lille...

 
Er du min hemmeligevenn?!?   Forstår jo egentlig det!!!!    TUSEN TUSEN TAKK!!!   Det var kjempe fint.  Sokker er forbruksvare her hos oss. Vaskemaskinen spiser de opp!!
 
ORIGINAL: Fredrik´s mamma

ORIGINAL: MaRtE:)

ORIGINAL: Fredrik´s mamma

Jeg er ekstremt dårlig til og gjette!![&o]!!  den som er min kan ikke, jeg bare få vite så kan jeg takke???
her kommer OLE BRUMM....

to par strømper til bitte-lille...


Er du min hemmeligevenn?!?   Forstår jo egentlig det!!!!    TUSEN TUSEN TAKK!!!   Det var kjempe fint.  Sokker er forbruksvare her hos oss. Vaskemaskinen spiser de opp!!
jaaaaaaaaaa!!! det er meg!!!!
 
ORIGINAL: AdrianSinMamma

min hemmelige venn ser jo aldri det jeg hinter jo[&o]

 
Vet du om din hemmeligevenn har fått pakken da? Rart at "hun" ikke er nyskjerrig.... hhmmmmm...
 
ORIGINAL: Malin`s_mamma

He, he... Litt flau nå!!
Er jo ikke så mye her inne lenger, så jeg har ikke fått med meg denne tråden!![8|]
Men nå som jeg ser lista tipper jeg nok at det må være Looney som er min hemmelige venn!![:D] 
Får ikke lagt inn bilde, for jeg har mista kabelen....[:(] 
Men det var helt nydelig!! Ho brukte det i konfirmasjon nå på søndag!
Tusen millioner takk Looney (hvis det er du), det var akkurat min smak!![:D]

 
 
Det er jeg som er min hemmelige venn!!
 
Back
Topp