Hemmelig venn - FASIT

Jeg har fortsatt ikke fått pakke jeg...

men satser på at psinsesse06 bare glemte det før ferien!

Fy f**n altså - glemte igjen mener du? Hun har nemlig sagt til noen andre her inne at hun har sendt og skal sende på nytt siden den første ikke kom frem. Nå er jeg skikkelig forbannet - jeg var ikke klar over at denne personen har latt være å sende gave før, neste gang må den som arrangerer gavering informeres om slikt altså, så de som snylter og svindler ikke får være med [:@]

Ja, det må huske til neste gang. Det er jo kjedelig når folk ikke får gaver....

Men, men, jeg lever i håpet til vi hører noe fra henne

Nå kjenner jeg at det koker inni meg også[:'(] At det går ann??!![:@]

Fy f**n, så utrolig dårlig gjort!!!![:@][:@][:@]

Ja, jeg har allerede sendt en henvendelse på veggen hennes på fb, den slettet hun - så redeligheten lenge leve!

ORIGINAL: lenemor

Ja, jeg har allerede sendt en henvendelse på veggen hennes på fb, den slettet hun - så redeligheten lenge leve!

Fytti så dårlig gjort[:@] Hun er vel ikke akkurat så aktiv her på forumet heller? 

Sendte ho ei melding på FB jeg, men ikke fått noe svar [:@]

Fy fader assa. At hun slettet den, det sier jo en del[&:][:@]!!

Fy f%&/ altså!!!
Skjønner ikke att det er mulig å gjøre seg så liten for 150,-+porto??!!!![:@][:@]
Og i tillegg slette beskjeden du la igjen lenemor!!![:-]
Jeg har henne ikke som venn på facebook...men oppfordrer dere som har henne som venn,skriv melding på veggen hennes om dette!!!

Back
Topp