lenemor
Forumet er livet
Som avtalt, her ligger endelig fasit for hemmelig venn-runden vår
Avsender: Mottaker:
*Kine* Lille*Frø
*SuperBerta* 3Barn
3Barn Olive 76
Actrine Elimor
Elimor Oslojente 1980
FrøkenSia Monsoon
Lille*frø *SuperBerta*
Monicabebe *Kine*
Monsoon Prinsesse06
Nøste77 Lenemor
Olive FrøkenSia
Oslojente1980 Siljea
Prinsesse06 Monicabebe
Siljea Nøste77
Lenemor Actrine
Nå har ikke Monicabebe mottatt pakken sin, og jeg har ikke fått tak i Prinsesse06 på pm, men jeg håper dette blir ordnet opp i snarest
[hr]
Her tenkte jeg vi kunne samle gjettingene - så ser vi om alle har funnet ut av sin hemmelige venn. Når vi har fått gjettet litt kommer jeg til å røpe endelig liste her i hovedinnlegget.
Det er dessverre en som ikke har mottatt pakken sin - jeg har sendt pm til avsenderen som ikke har vært pålogget på en stund - navnet vil som tidligere avtalt bli offentliggjort her
Så - gjett ivei!! [:D]
Avsender: Mottaker:
*Kine* Lille*Frø
*SuperBerta* 3Barn
3Barn Olive 76
Actrine Elimor
Elimor Oslojente 1980
FrøkenSia Monsoon
Lille*frø *SuperBerta*
Monicabebe *Kine*
Monsoon Prinsesse06
Nøste77 Lenemor
Olive FrøkenSia
Oslojente1980 Siljea
Prinsesse06 Monicabebe
Siljea Nøste77
Lenemor Actrine
Nå har ikke Monicabebe mottatt pakken sin, og jeg har ikke fått tak i Prinsesse06 på pm, men jeg håper dette blir ordnet opp i snarest
[hr]
Her tenkte jeg vi kunne samle gjettingene - så ser vi om alle har funnet ut av sin hemmelige venn. Når vi har fått gjettet litt kommer jeg til å røpe endelig liste her i hovedinnlegget.
Det er dessverre en som ikke har mottatt pakken sin - jeg har sendt pm til avsenderen som ikke har vært pålogget på en stund - navnet vil som tidligere avtalt bli offentliggjort her
Så - gjett ivei!! [:D]