Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er med! Men hvordan var det det her funka egentlig? Har ikke vært med de andre gangene
Alle får utdelt en de skal være hemmelig venn for som de skal kjøpe gave til. Flott om man legger med et lite hint i gaven om hvem man kan være, for eks lys i luggen men ingen blondine, hobbybaker osv. Vi har pleid å sette grensen til 200kr. Vi lager en ønskettråd etterhvert hvor man kan komme med ønsker,for eks. kjoler str. 80, ullsokker osv. Så skal man prøve gjette hvem som er sin hemmelig venn i en gjettetråd. Lager også en gavetråd,kjekt for oss andre å se hva som blir gitt. Hvem man er hemmelig venn for blir man tildelt på pm av meg eller Totoro. Rotete forklart, og har kanskje glemt noe. Men håper dere ble litt klokere iallefallKunne også trengt litt info om åssen det funker!![]()
Ikke for senEg er med, vist ikke eg er for sen![]()
Jeg er med! Men hvordan var det det her funka egentlig? Har ikke vært med de andre gangene
Eg er med, vist ikke eg er for sen![]()
Fint om dere legger inn ønsker i ønskelistettrådenJaaaa! Men det var vel ingen overraskelse
Da er det gjort.Fint om dere legger inn ønsker i ønskelistettråden![]()