Hemmelig venn-bildetråd:)<3

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
I dag var siste frist for å sende gave til deres hemmelig venn, så da er det på tide med en bildetråd.
Flere har fått pakke allerede og de som ikke har fått kan forvente en pakke i posten de nærmeste dagene:)

Jeg vil påpeke at dette er ingen gjettetråd, men her skal kun bilde av pakken legges ut:)
Legg gjerne ut hintene du har fått eller bilde av hilsen, men det skal ikke være noe gjetting enda;)

Så legg ut bilder jenter:)
Dette er kos<3
Hvem har fått pakke:
Synnøve:)
Totoro
Gladys
Malla mari
rosahårdott
Amber

Idaers
Linselusen
Alita
Guriks

Last edited:
IMAG1777[1].jpg IMAG1779_1_1[1].jpgTusen hjertelig takk hemmelig venn! Vi er super fornøyde med gaven.

Og skulle sett guttungen når han så eventyrsjokoladen, "min min min":P Fikk tatt bilde av den og da, men som dere ser er den tom;)

Kjolen er kjempe nydelig og herlige tøfler:)

Den var kjempe fin :D

Her er gaven jeg fikk :D (beklager dårlig bilde, knust mobil/kamera)

bilde.JPG

Jeg må helt ærlig si at jeg ikke vet hvem det er i fra enda ;) men skal finne det ut!!
Fikk også med en koselig lapp, men sambo kastet den i bosset :/ før jeg fikk tatt bildet....

Tusen takk min hemmelige venn!! :D

Den var kjempe fin :D

Her er gaven jeg fikk :D (beklager dårlig bilde, knust mobil/kamera)

Vis vedlegget 138909

Jeg må helt ærlig si at jeg ikke vet hvem det er i fra enda ;) men skal finne det ut!!
Fikk også med en koselig lapp, men sambo kastet den i bosset :/ før jeg fikk tatt bildet....

Tusen takk min hemmelige venn!! :D
Så flott gave du har fått:D

23df8048cc235ffcf197b764830f252c

Dette lå i min postkasse i dag :D var så fint pakka inn også, men ivrige meg åpna så klart før jeg fikk tatt bilde av det. Lå også ved en koselig lapp. Tusen takk til min hemmelige venn :)

Skulle virkelig ønske jeg kunne sitte igjen med en koselig følelse etter å ha deltatt på dette.
Kleshengerne har skittene flekker, strømpebukse ser ut til å ha blitt sydd med rød tråd og rosa sløyfebånd til en som venter gutt. Skuffende opplevelse.

image.jpg

Skulle virkelig ønske jeg kunne sitte igjen med en koselig følelse etter å ha deltatt på dette.
Kleshengerne har skittene flekker, strømpebukse ser ut til å ha blitt sydd med rød tråd og rosa sløyfebånd til en som venter gutt. Skuffende opplevelse.

Vis vedlegget 139122
Uff, var det det du fikk i hemmelig venn gave? Hadde blitt mega skuffa og rimelig irritert altså..... :(

Uff, var det det du fikk i hemmelig venn gave? Hadde blitt mega skuffa og rimelig irritert altså..... :(
Ja dette syns jeg var veldig unødvendig. Hvis man ikke har interesse av å være en hyggelig hemmelig venn så kan man jo bare la vær å melde seg på...

Ja dette syns jeg var veldig unødvendig. Hvis man ikke har interesse av å være en hyggelig hemmelig venn så kan man jo bare la vær å melde seg på...
Ja veldig unødvendig å pakke inn noe ræl bare.
Regner med du har gitt beskjed til de som tildelte hemmelig venn?

Ja det gjorde jeg med en gang. Det er jo ikke så mye de kan gjøre med det dessverre, men forhåpentligvis noteres det dersom det skal arrangeres flere runder.

Denne fikk jeg i posten for en liten stund siden :)
Er kjempe fornøyd med gaven jeg fikk fra min hemmelige venn:)
Skulle nesten ønske bodyen var til meg;) for deiligere stoff har jeg ikke kjent på lenge:) :)

Jeg har ingen anelse om hvem som har sendt den, å er elendig på å gjette:p

Vedlegg

• 1443896935045.jpg
    1443896935045.jpg
    53,2 KB · Visninger: 83
Ja det gjorde jeg med en gang. Det er jo ikke så mye de kan gjøre med det dessverre, men forhåpentligvis noteres det dersom det skal arrangeres flere runder.

Hei på dere.

Jeg forstår som sagt det blir reaksjoner på dette, men flott om det ikke diskuteres noe mer om dette i denne tråden. Dette skal være en kjekk sosial greie, og det er bare å beklage.
Må også verne om personen som har sendt denne pakken.
Jeg har såklart full forståelse på reaksjonen og følesene.
Ønsker uansett aldri at noen må henges ut.

<3<3<3<3
Hilsen kjipe synnøve

Og ja flere runder blir det nok. Skal ikke stå på det fra min side iallefall;) Men nå la oss kose oss med å gjette og se på det fine man har fått:)

Hei på dere.

Jeg forstår som sagt det blir reaksjoner på dette, men flott om det ikke diskuteres noe mer om dette i denne tråden. Dette skal være en kjekk sosial greie, og det er bare å beklage.
Må også verne om personen som har sendt denne pakken.
Jeg har såklart full forståelse på reaksjonen og følesene.
Ønsker uansett aldri at noen må henges ut.

<3<3<3<3
Hilsen kjipe synnøve
Fint at du forstår at jeg ikke syns dette var noe kjekt. Jeg forstår godt at du syns din var en trivelig hilsen å få.:)

Back
Topp