Hemmelig termingruppe og TGA

Er vi enige om at vi starter på standard regler på skjult gruppe? Og heller justerer etter hvert? Har nå sent melding om at vi ønsker og starte med den skjulte gruppa. trykk gjerne liker på dette innlegget dersom du er enig:D
Det var lurt! :)
 
Er vi enige om at vi starter på standard regler på skjult gruppe? Og heller justerer etter hvert? Har nå sent melding om at vi ønsker og starte med den skjulte gruppa. trykk gjerne liker på dette innlegget dersom du er enig:D

Høres topp ut :)
 
Enig med deg der.

Men jeg synes det er en fin ting at man må være medlem 1mnd, slik at man er en aktiv bruker. Jeg syns det er litt av poenget med skjult gruppe at den er for aktive medlemmer.

Kanskje vi kan starte med standard reglene og heller justere det etterhvert når vi ser hvordan det fungerer?

Ja, en mnd er greit :)
Enig, vi kan ta ting etterhvert ;)
 
Jeg er enig med deg!
Reglene er ikke altfor "strenge", men det er ikke alle som er like aktive da, så det hadde kanskje gått an og vike litt på den med hvor mange innlegg man må skrive?
Er ikke helt enig i det egentlig. 10 er et veldig lavt krav (vi hadde 20 forrige skjult-gruppe jeg var på), og på skjult er det mange som deler veldig mye mer enn på åpent, mange sånn at de kan kjennes igjen på navn etc. Da er det godt å vite at det bare er de som gidder å være aktive tilbake som har tilgang og kan lese. Det er jo heller ikke noe krav på innleggets innhold, så alle kan være leker eller typ en post hvor man bare skriver "enig". 10 sånne innlegg rekker man å skrive på under 10 minutter og hvis man ikke klarer det ila en mnd mener jeg man ikke burde få ha tilgang på skjult [emoji4] (var ikke meningen å høres så streng ut, er ikke det altså [emoji6])
 
Er ikke helt enig i det egentlig. 10 er et veldig lavt krav (vi hadde 20 forrige skjult-gruppe jeg var på), og på skjult er det mange som deler veldig mye mer enn på åpent, mange sånn at de kan kjennes igjen på navn etc. Da er det godt å vite at det bare er de som gidder å være aktive tilbake som har tilgang og kan lese. Det er jo heller ikke noe krav på innleggets innhold, så alle kan være leker eller typ en post hvor man bare skriver "enig". 10 sånne innlegg rekker man å skrive på under 10 minutter og hvis man ikke klarer det ila en mnd mener jeg man ikke burde få ha tilgang på skjult [emoji4] (var ikke meningen å høres så streng ut, er ikke det altså [emoji6])


Sant nok :)
Hehe, streng høres du ikke ut altså ;)
 
Det aller beste er vel egentlig og følge reglene som er satt opp, sånn sett :)
 
Jeg får smøre meg med tålmodighet, regner med at det er greit å bli med om en måned også? :)
 
Ble det til at dere ville endre på noen av reglene?

Kan gjerne senke kravet om at man må ha vært medlem i 1 mnd for min del. Ser det er mange helt nye medlemmer her inne. For å holde disse "varme i trøya" og ikke ekskludere noen nå i begynnelsen av en fersk gruppe så syntes jeg det hadde vært lurt å senke der kravet med 1-2 uker...
 
Vi er en del på skjult - bare å skrive i vei [emoji4] For min del kan gjerne kravet om medlemstid senkes...
 
Jeg har vært medlem på forumet lenge, men har sen termin, og selv om jeg fant ut tidlig at jeg var gravid, synes jeg det var mye som hadde skjedd her «uten meg». Altså på åpent forum. Mange tråder som er gamle, og ikke hatt aktivitet på en stund. Jeg leste meg gjennom en del, men skjønner hvis noen føler det er vanskelig å henge med. Det er også vanskeligere å nå antall poster hvis det er lite dialog og aktivitet fra de som er kommet inn på skjult.

Det er kanskje enda vanskeligere for de som har termin sent i mnd og ikke har testet like tidlig, ser jo at det er fullere på lista på de tidlige termindagene.

Kan man kanskje senke kravene i kombinasjon? Hvis man tilfredsstiller medlemskravet, kan man senke krav til antall poster, og hvis man har skrevet nok poster, holder det med 2 ukers medlemskap?
 
Back
Topp