Hemmelig nissevenn?

Jepp. hva tenker fruene iforhold til beløpsgrensen?. Ca 200? Mer eller mindre?
Er greit med ca. 200? Skal man kun gi til de små, eller kan det være litt til mammaene i pakkene også? ;)
 
Blir visst ikke så mange hemmelige nisser... eller?
 
Tydeligvis ikke... Jeg tenker vi setter en frist for påmelding til fredagen jeg?

Kan jeg få en litt mer utfyllende forklaring på hvordan det fungerer. Man kjøper inn gave for tilsammen 200,-?
Og så får man utdelt en adresse det skal sendes til, eller skal man gjette person før man sender gaven?
 
Kan jeg få en litt mer utfyllende forklaring på hvordan det fungerer. Man kjøper inn gave for tilsammen 200,-?
Og så får man utdelt en adresse det skal sendes til, eller skal man gjette person før man sender gaven?
Såklart skal du få detaljer fra. Kontroll ;) jeg fordeler en venn til alle. Så kan du kjøpe gave/gaver til ca200. Sammen gaven legger du ved et kort med tips om hvem du er. F.eks: Jeg elsker giraffer. Så lager vi en tråd der vi kan legge ut bilder av gavene og tippe hvem vi har fått det av. Skjønner? :D
 
Såklart skal du få detaljer fra. Kontroll ;) jeg fordeler en venn til alle. Så kan du kjøpe gave/gaver til ca200. Sammen gaven legger du ved et kort med tips om hvem du er. F.eks: Jeg elsker giraffer. Så lager vi en tråd der vi kan legge ut bilder av gavene og tippe hvem vi har fått det av. Skjønner? :D

Skjønner, skjønner. Vet ikke du da allerede hvem din venn er?
 
Jo. Det er det som er ultra kjipt. Kunne jo kanskje hørt med hu Marthe om hun kunne fordelt oss da? Så får jeg vært med på gjetting Også :D

Ja, gjør det! :)
 
Jeg blir forresten med. :D
 
Jeg kan være med ❤️ men som ei spørte litt lengre oppe kan det være noe lite oppi til moren?? ❤️
 
Er greit med ca. 200? Skal man kun gi til de små, eller kan det være litt til mammaene i pakkene også? ;)
Så ikke spørsmålet ditt. Du velger såklart selv hvem du ønsker å kjøpe til :D koselig at mamma'n også får litt oppmerksomhet ;) Ja. 200 kroner synes jeg høres greit ut :)
 
Men da må jo folk sende ut da eller blir det jo litt dumt for di som sender ut men ikke får noe tilbake!!
 
Men da må jo folk sende ut da eller blir det jo litt dumt for di som sender ut men ikke får noe tilbake!!
Tror ikke det blir noe problem siden vi er så få :D Setter påmelding til fredagen. Så dere som skal være med kan egentlig sende meg info om adressen deres samt om dere har gutt eller jente :)
 
Gjentar meg selv jeg :p påmeldingsfrist er satt til fredagen. De som vil være med sender meg adressen sin og om de har en blå baby eller rosa.
 
Så ikke spørsmålet ditt. Du velger såklart selv hvem du ønsker å kjøpe til :D koselig at mamma'n også får litt oppmerksomhet ;) Ja. 200 kroner synes jeg høres greit ut :)
Moro! Elsker å lage/ pakke gaver, og overraske noen :) Hm, må tenke litt på hva man kan finne på da...
 
Back
Topp