Etter hvert får vi som termingruppe (januar 2023) en hemmelig/lukket gruppe. Erfaringsmessig fra desembergruppa så er det mange som lurer på dette (meg selv inkludert inntil helt nylig), så jeg tenkte det var greit med en liten oversikt allerede nå.
For å få en hemmelig gruppe må vårt gruppe ha 5000 innlegg.
For å se hvor mange innlegg vi har, går du på forsiden til forumet og klikker på "2023". Under "januar 2023" står antall innlegg på termingruppa vår. (Pr. 21.04 har vi 58 innlegg.)
For å være med i den hemmelige gruppa må du som medlem
- ha laget deg et nick
- stå oppført på terminlista
- ha skrevet minst 50 innlegg i vår termingruppe
- vært medlem på babyverden 1 måned
Før den hemmelige gruppa blir opprettet må vi gi den et navn. Dette navnet velger vi selv. Navnet vil stå i banneret under profilbildet vårt.
Januar 2022 gruppa heter "Januarlykke" og februargruppa heter "Februarlykke", så vi kan jo kanskje finne på noe annet enn dem.
Om noen har tilleggsinfo eller korreksjoner så kom gjerne med dem, jeg er helt fersk på dette selv som sagt.
For å få en hemmelig gruppe må vårt gruppe ha 5000 innlegg.
For å se hvor mange innlegg vi har, går du på forsiden til forumet og klikker på "2023". Under "januar 2023" står antall innlegg på termingruppa vår. (Pr. 21.04 har vi 58 innlegg.)
For å være med i den hemmelige gruppa må du som medlem
- ha laget deg et nick
- stå oppført på terminlista
- ha skrevet minst 50 innlegg i vår termingruppe
- vært medlem på babyverden 1 måned
Før den hemmelige gruppa blir opprettet må vi gi den et navn. Dette navnet velger vi selv. Navnet vil stå i banneret under profilbildet vårt.
Januar 2022 gruppa heter "Januarlykke" og februargruppa heter "Februarlykke", så vi kan jo kanskje finne på noe annet enn dem.
Om noen har tilleggsinfo eller korreksjoner så kom gjerne med dem, jeg er helt fersk på dette selv som sagt.