Hemmelig gruppe

Montessoripedagog

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❄️ Januargull 2023 ❄️
Fastelavnsbollene 2026
Etter hvert får vi som termingruppe (januar 2023) en hemmelig/lukket gruppe. Erfaringsmessig fra desembergruppa så er det mange som lurer på dette (meg selv inkludert inntil helt nylig), så jeg tenkte det var greit med en liten oversikt allerede nå.

For å få en hemmelig gruppe må vårt gruppe ha 5000 innlegg.
For å se hvor mange innlegg vi har, går du på forsiden til forumet og klikker på "2023". Under "januar 2023" står antall innlegg på termingruppa vår. (Pr. 21.04 har vi 58 innlegg.)

For å være med i den hemmelige gruppa må du som medlem
- ha laget deg et nick
- stå oppført på terminlista
- ha skrevet minst 50 innlegg i vår termingruppe
- vært medlem på babyverden 1 måned

Før den hemmelige gruppa blir opprettet må vi gi den et navn. Dette navnet velger vi selv. Navnet vil stå i banneret under profilbildet vårt.
Januar 2022 gruppa heter "Januarlykke" og februargruppa heter "Februarlykke", så vi kan jo kanskje finne på noe annet enn dem.

Om noen har tilleggsinfo eller korreksjoner så kom gjerne med dem, jeg er helt fersk på dette selv som sagt.

Vi skal nok jobbe litt for å få 5000 innlegg. Hvertfall foreløpig, når vi bare har terminer første uka i januar. Hehe! :D

Jaja, men da får vi en kickstart på de 5k kommentarene :)
Ja, virkelig! Også er det så godt å være med fra start. I desembergruppa føler jeg alle har vært der så lenge alt, alle er så mye lenger på vei enn meg osv. Men her har jeg vært med fra start og er foreløpig er vi jo en veldig homogen gruppe i forhold til hvor langt vi har kommet i graviditeten.

Ja, virkelig! Også er det så godt å være med fra start. I desembergruppa føler jeg alle har vært der så lenge alt, alle er så mye lenger på vei enn meg osv. Men her har jeg vært med fra start og er foreløpig er vi jo en veldig homogen gruppe i forhold til hvor langt vi har kommet i graviditeten.

Ja! Sist hadde jeg termin 30 juli, det var kjipt. Var evig mye å lese seg opp når når jeg først ankom gruppen, og så opplevde folk så mye spennende mens jeg satt på vent. Deilig å være i starten på gruppen denne gang! Selv om det er større risiko for desember-barn :p

Helt enig. Koselig med desembergruppen fordi de er flere, og har nettopp vært igjennom det vi går igjennom nå. Men blir litt som å være den minste på skolen, og den nye i klassen. :p:p
Men sånn er det nok for de som har termin i slutten av desember også, det skiller jo faktisk en hel mnd :)

Ja! Sist hadde jeg termin 30 juli, det var kjipt. Var evig mye å lese seg opp når når jeg først ankom gruppen, og så opplevde folk så mye spennende mens jeg satt på vent. Deilig å være i starten på gruppen denne gang! Selv om det er større risiko for desember-barn :p
Ja, ikke sant! Litt kjedelig med alle de som er på TUL allerede, og jeg knapt nok har positiv test:knegg:

Helt enig. Koselig med desembergruppen fordi de er flere, og har nettopp vært igjennom det vi går igjennom nå. Men blir litt som å være den minste på skolen, og den nye i klassen. :p:p
Men sånn er det nok for de som har termin i slutten av desember også, det skiller jo faktisk en hel mnd :)
Absolutt kjekt med begge gruppene. For det er jo mye som er kjekt å snakke med de som er "større" enn oss om.

Ville jo vært typisk at jeg plutselig skulle bli en person som føda før tiden, etter to på overtid :p
Minste mi er født 31.mai, så jeg vet akkurat hvordan du hadde det :confused::D:p

Ville jo vært typisk at jeg plutselig skulle bli en person som føda før tiden, etter to på overtid :p
Minste mi er født 31.mai, så jeg vet akkurat hvordan du hadde det :confused::D:p
Nummer 3 er en luring har jeg hørt, så man vet jo aldri:D

Vi har økt til 106 innlegg bare siden jeg lagde denne tråden, så det går unnav. Selv om vi har et stykke igjen.

Vi har økt til 106 innlegg bare siden jeg lagde denne tråden, så det går unnav. Selv om vi har et stykke igjen.

Vi kan starte med leker også, og når vi blir flere da så går det nok fort. :D Desember har jo allerede sin :)

Ja, det kan vi absolutt gjøre. Regner med de lekene er mest for å få nok innlegg på både forumet og enkeltpersoner?

Lagde noen leker jeg. Kan jo være kjekt for nye folk som kommer inn i gruppa og:)

Slik sjekker du hvor mange innlegg du har :

Bruk søkefunksjonen:

http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1

Stikkord -
La den være blank
Skrevet av medlem - Skriv inn nicket ditt
Nyere enn - La den være blank
Søk i underforumene - Velg termingruppen din

Tell :)

(Kopiert fra babyverden-brukeren som postet om dette i desember 22-tråden)

Nederst på lista med innlegg står det type "viser 1-20 av 46", så da regner jeg med man kan droppe å telle.

Jeg har 58 nå:cool14

Jeg hadde 46.

Back
Topp