Hemmelig forum

julibia

April 2013s Kreative sjel
Sensommerbarna 2019
Desemberskattene 2024
Bare lurer.. Er det mange medlemmer som er på hemmelig/kjult forumgruppe? Og er det masse aktivitet der?
Sist gang var jeg ganske aktiv på forumet, og har kontakt med mange av damene derfra 6-7 år etter også..
Er jo litt lettere å dele inne på hemmelig/skjult kanskje

Vi er en del folk der inne, ja! Foreløpig ligner det en god del på åpent forum syns jeg, og aktivitetsnivået her ute er nokså likt som der inne. Håper og tror det blir enda mer deling der inne når alle er kommet litt lenger i svangerskapet :)

Enig i Kålormen over her! Foreløpig ganske likt på begge forum men vil tro at skjult tar over mer og mer etterhvert som folk kommer seg inn :) og ikke minst jo mer man blir kjent med hverandre!

Er ikke så veldig mye aktivitet enda..

Var mye mer på forumet jeg var medlem av sist. Har gruppe på Facebook som brukes litt enda også snart 5 år siden.

Er ikke så veldig mye aktivitet enda..

Var mye mer på forumet jeg var medlem av sist. Har gruppe på Facebook som brukes litt enda også snart 5 år siden.
Vi og hadde litt mer liv i juni 2016. Jeg tror at det vil løsne når folk tør å dele litt mer. Akkurat nå har alle veldig sjeldne navn og kommer fra små steder og holder det ganske anonymt. Inkludert meg selv. Tror bare vi må hoppe i det, så løsner det :)

Vi og hadde litt mer liv i juni 2016. Jeg tror at det vil løsne når folk tør å dele litt mer. Akkurat nå har alle veldig sjeldne navn og kommer fra små steder og holder det ganske anonymt. Inkludert meg selv. Tror bare vi må hoppe i det, så løsner det :)
Føler jeg spør og spør jeg :wacky: men ikke så mye respons

Jeg turte ikke å skrive meg opp på terminlista før idag (13+1) etter å ha vært på TUL og sett at det var liv så jeg setter pris på at det fortsatt er tråder her som jeg kan skrive på sånn at det ikke er såååå lenge til jeg kan joine skjult :)

Jeg turte ikke å skrive meg opp på terminlista før idag (13+1) etter å ha vært på TUL og sett at det var liv så jeg setter pris på at det fortsatt er tråder her som jeg kan skrive på sånn at det ikke er såååå lenge til jeg kan joine skjult :)
Skjønner deg. Blir koselig å få deg på skjult etterhvert :):)

Skjønner deg. Blir koselig å få deg på skjult etterhvert :):)

Ja, ser fram til det! Har jo fulgt med her en stund og ser at det har stilnet litt her, så blir spennende å se hvordan det har gått med alle. Skjønner jo godt at man velger å holde seg på skjult når man har muligheten :happy:

Ja, ser fram til det! Har jo fulgt med her en stund og ser at det har stilnet litt her, så blir spennende å se hvordan det har gått med alle. Skjønner jo godt at man velger å holde seg på skjult når man har muligheten :happy:
Føler man kan være mer åpen der. Ihvertfall gjør jeg det

Kjekt å se at dere er en gjeng der inne allerede da.. Må nok komme meg inn der.. Og ja, det blir jo mer og mer å dele nå etterhvert ❤️

Hva er forskjellen på dette forumet og det skjulte?
Det skjulte forumet kan kun sees av de som oppfyller kriteriene og da har fått tilgang (ha skrevet 50 innlegg på termingruppa og stå på terminlista mener jeg det var). Da er det mer privat og hvem som helst har ikke mulighet til å se hva som blir skrevet, så man kan skrive litt mer åpent og fritt :)

• Liker
Reactions: A&M
Hva er forskjellen på dette forumet og det skjulte?
Man må være innlogget og oppfylle en rekke kriterier for å kunne lese og skrive der inne. Man finner ikke tråder derfra på google feks.

• Liker
Reactions: A&M
Back
Topp