Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moderatoren vår har slutta, så det kan jo ha med det å gjøre - en overgang til den nye er på plass?Har sendt mail for flere dager siden ang. tilgang til hemmelig forum, men har ikke hørt noe enda?
Har også bedt om å komme på OUL listen, men heller ingen oppdatering der.
Noen som kan hjelpe ?
Har du gjort alt som står her, over 50 innlegg i november gruppen? http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1876213/Har sendt mail for flere dager siden ang. tilgang til hemmelig forum, men har ikke hørt noe enda?
Har også bedt om å komme på OUL listen, men heller ingen oppdatering der.
Noen som kan hjelpe ?
Gruppemoderatoren deres har sluttet, og dere har fått en ny i dag.Moderatoren vår har slutta, så det kan jo ha med det å gjøre - en overgang til den nye er på plass?
Men som Dev. sier over her så kan det jo ta noen dager uansett da
jeg står med 54 innlegg på profilen min så det var jo veldig rart ?Jeg oppdaterer ikke OUL-listen like ofte lenger fordi det alltid blir noe krøll når jeg gjør det, så jeg ender opp med å måtte fikse på hele listen. Derfor samler jeg opp litt heller enn å legge til en og en, siden jobben uansett blir like stor. Den er oppdatert nå. [emoji4]
Det er ikke jeg som er tilgangsansvarlig, men tok et kjapt søk på deg, og det ser ut som du bare har 32 innlegg her i den åpne novembergruppa, så du mangler litt før du får tilgang til skjult. Bare å skravle i vei, så går det på et blunk!
Hvem har du sendt mail til, forresten? Når du har 50 innlegg sender du pm til Sasty som er vår TGA. [emoji4]
jeg står med 54 innlegg på profilen min så det var jo veldig rart ?Jeg oppdaterer ikke OUL-listen like ofte lenger fordi det alltid blir noe krøll når jeg gjør det, så jeg ender opp med å måtte fikse på hele listen. Derfor samler jeg opp litt heller enn å legge til en og en, siden jobben uansett blir like stor. Den er oppdatert nå. [emoji4]
Det er ikke jeg som er tilgangsansvarlig, men tok et kjapt søk på deg, og det ser ut som du bare har 32 innlegg her i den åpne novembergruppa, så du mangler litt før du får tilgang til skjult. Bare å skravle i vei, så går det på et blunk!
Hvem har du sendt mail til, forresten? Når du har 50 innlegg sender du pm til Sasty som er vår TGA. [emoji4]
Da har du vel 54 totalt, da, men du må ha 50 innlegg her i novembergruppa for å få tilgang til skjult. [emoji6] Det står oppskrift på hvordan du sjekker det også i den infotråden om skjult forum som det er linket til lenger opp her.jeg står med 54 innlegg på profilen min så det var jo veldig rart ?
Den er god, takkHer er forklaring med skjermdumper[emoji4]
Fra nettleser, gå inn på søkefunksjonen i forumet:
![]()
Legg inn ditt eget brukernavn, og velg November 2017-forumet, ikke huk av for noen andre forum:
![]()
Sjekk antall innlegg nederst på siden:
![]()
Når du har passert 50 kan du som sagt sende pm til Sasty, som sjekker at du oppfyller kravene og gir beskjed til moderatorene om at du skal ha tilgang. Dette kan ta et par dager. Du får ikke noe varsel om at du har fått tilgang, men det skjulte forumet dukker opp som et underforum til det vanlige November 2017-forumet.
For å beholde tilgangen må du for øvrig ha minimum 15 innlegg i måneden i det skjulte forumet. Det sjekker du enkelt på samme måte som beskrevet over. Oppfyller du ikke kravet mister du tilgangen igjen.