Hemmelig forum

Sorriso91

Betatt av forumet
Desemberlykke2017
Har sendt mail for flere dager siden ang. tilgang til hemmelig forum, men har ikke hørt noe enda?

Har også bedt om å komme på OUL listen, men heller ingen oppdatering der.

Noen som kan hjelpe ?

Tilgang til hemmeligforum kan ta noen dager til tider, spørs hvor mye moderatorer har å gjøre, godkjenne etc :)

Har sendt mail for flere dager siden ang. tilgang til hemmelig forum, men har ikke hørt noe enda?

Har også bedt om å komme på OUL listen, men heller ingen oppdatering der.

Noen som kan hjelpe ?
Moderatoren vår har slutta, så det kan jo ha med det å gjøre - en overgang til den nye er på plass?
Men som Dev. sier over her så kan det jo ta noen dager uansett da

Jeg oppdaterer ikke OUL-listen like ofte lenger fordi det alltid blir noe krøll når jeg gjør det, så jeg ender opp med å måtte fikse på hele listen. Derfor samler jeg opp litt heller enn å legge til en og en, siden jobben uansett blir like stor. Den er oppdatert nå. [emoji4]

Det er ikke jeg som er tilgangsansvarlig, men tok et kjapt søk på deg, og det ser ut som du bare har 32 innlegg her i den åpne novembergruppa, så du mangler litt før du får tilgang til skjult. Bare å skravle i vei, så går det på et blunk!
Hvem har du sendt mail til, forresten? Når du har 50 innlegg sender du pm til Sasty som er vår TGA. [emoji4]

Last edited:
Moderatoren vår har slutta, så det kan jo ha med det å gjøre - en overgang til den nye er på plass?
Men som Dev. sier over her så kan det jo ta noen dager uansett da
Gruppemoderatoren deres har sluttet, og dere har fått en ny i dag.

Men en moderator har ikke noe med skjult gruppe å gjøre, det er det tilgangsansvarlig som har.

Les infoen som står i tråden klistret på topp, der står alt dere trenger å vite.

Og TS, du oppfyller ikke kravene, er nok derfor ;)

Jeg oppdaterer ikke OUL-listen like ofte lenger fordi det alltid blir noe krøll når jeg gjør det, så jeg ender opp med å måtte fikse på hele listen. Derfor samler jeg opp litt heller enn å legge til en og en, siden jobben uansett blir like stor. Den er oppdatert nå. [emoji4]

Det er ikke jeg som er tilgangsansvarlig, men tok et kjapt søk på deg, og det ser ut som du bare har 32 innlegg her i den åpne novembergruppa, så du mangler litt før du får tilgang til skjult. Bare å skravle i vei, så går det på et blunk!
Hvem har du sendt mail til, forresten? Når du har 50 innlegg sender du pm til Sasty som er vår TGA. [emoji4]
jeg står med 54 innlegg på profilen min så det var jo veldig rart ?

Da har du vel 54 totalt, da, men du må ha 50 innlegg her i novembergruppa for å få tilgang til skjult. [emoji6] Det står oppskrift på hvordan du sjekker det også i den infotråden om skjult forum som det er linket til lenger opp her.

Her er forklaring med skjermdumper[emoji4]

Fra nettleser, gå inn på søkefunksjonen i forumet:
0c37e0a05072e5c5d3f73fe875741e7b.jpg

Legg inn ditt eget brukernavn, og velg November 2017-forumet, ikke huk av for noen andre forum:
9c95912bd215ea1577435060f3cf0a5d.jpg

Sjekk antall innlegg nederst på siden:
536fd1472a58ae095abe1153a66355a9.jpg

Når du har passert 50 kan du som sagt sende pm til Sasty, som sjekker at du oppfyller kravene og gir beskjed til moderatorene om at du skal ha tilgang. Dette kan ta et par dager. Du får ikke noe varsel om at du har fått tilgang, men det skjulte forumet dukker opp som et underforum til det vanlige November 2017-forumet.
For å beholde tilgangen må du for øvrig ha minimum 15 innlegg i måneden i det skjulte forumet. Det sjekker du enkelt på samme måte som beskrevet over. Oppfyller du ikke kravet mister du tilgangen igjen.

Her er forklaring med skjermdumper[emoji4]

Fra nettleser, gå inn på søkefunksjonen i forumet:
0c37e0a05072e5c5d3f73fe875741e7b.jpg

Legg inn ditt eget brukernavn, og velg November 2017-forumet, ikke huk av for noen andre forum:
9c95912bd215ea1577435060f3cf0a5d.jpg

Sjekk antall innlegg nederst på siden:
536fd1472a58ae095abe1153a66355a9.jpg

Når du har passert 50 kan du som sagt sende pm til Sasty, som sjekker at du oppfyller kravene og gir beskjed til moderatorene om at du skal ha tilgang. Dette kan ta et par dager. Du får ikke noe varsel om at du har fått tilgang, men det skjulte forumet dukker opp som et underforum til det vanlige November 2017-forumet.
For å beholde tilgangen må du for øvrig ha minimum 15 innlegg i måneden i det skjulte forumet. Det sjekker du enkelt på samme måte som beskrevet over. Oppfyller du ikke kravet mister du tilgangen igjen.
Den er god, takk :) da hadde jeg misforstått når jeg trodde det gjaldt generelt

Back
Topp