Hemmelig forum

MammaMia:)

Glad i forumet
Begynner virkelig og lure på om det er noe galt med enten synet mitt eller mobilen! Surfer bare fra mobilen og jeg greier ikke og finne set forumet for alt i verden!! Hehe, føler meg litt som en idiot nå:) noen snille jenter som vil forklare hva jeg skal se etter eller hvor?

Den fanen kommer opp der dagbøkene er...men har du søkt tilgang?

må sende dollymama en melding og høre om man lever opp til kravene for å bli med der. Er på mobilen jeg også og ikke funnet ut hvordan man sender privat melding her. Så ikke fått søkt heller :)

Begynner virkelig og lure på om det er noe galt med enten synet mitt eller mobilen! Surfer bare fra mobilen og jeg greier ikke og finne set forumet for alt i verden!! Hehe, føler meg litt som en idiot nå:) noen snille jenter som vil forklare hva jeg skal se etter eller hvor?
Du er ikke inne enda:) men i neste runde er jeg sikker på at du kommer inn :) hun godkjenner ca 2 ganger om dagen :)

dessuten så kan det være at du må inn på en pc for å få fram det skjulte forumet...
med meg gikk det ikke på mobil ihvertfall... ikke her, og ikke på tidligere skjulte forum...!

Ok, det var bra at du sa:) jeg bruker nesten bare pc til nettbank og netflix, men da blir nok den brukt mer:)

hvordan sender man privat meld fra mob til dollymamma for å sjekke om man blir godkjent?

Ok, det var bra at du sa:) jeg bruker nesten bare pc til nettbank og netflix, men da blir nok den brukt mer:)
Mente bare første gangen... Forklarte litt dumt, men etter å ha fått fram det skjulte forumet på pc første gang, da kommer det på mobil også. ;)

Endelig forstod jeg meg på det hele og har fått tilgang til skjult forum både på nett og app. Yey! :-D

Last edited:
Hvordan finner jeg skjult forum i appen?

må logge på via nettbrett el pc første gangen.etter det dukket det opp på appen

Back
Topp