hemmelig forum...

Heier på marsipanjenta:)

Jeg syns helt ærlig at den personen som ble sletta og tok seg nær av det, heller burde sendt en privat pm til admin til "hemmelige" siden og spurt om en forklaring i steden for å opprette denne tråden hvor det blir rett og slett steller i stand dårlig stemning[:)]

ORIGINAL: Seagirl123

Jeg syns helt ærlig at den personen som ble sletta og tok seg nær av det, heller burde sendt en privat pm til admin til "hemmelige" siden og spurt om en forklaring i steden for å opprette denne tråden hvor det blir rett og slett steller i stand dårlig stemning[:)]

sign denne

nei nå da jenter.
Ro dere ned.
Er innom å skriver fra mobil noe som er tungvint, men nå må dere roe dere ned litt her!
Nå må dere høre hva Kula skriver og forklarer for dere.
Og dere som ikke ønsker å bli med på lukka forum, greit d.
Og dere som er blitt sletta av Kula, ta hintet om å bli bittelitt mer aktiv kanskje???

Henger meg godt fast i vugge,myfirst og kula med flere i denne tråden..

Kula: gidder du å oppdatere meg litt på pm?

ORIGINAL: sicret

eg må innrømma eg av og te e inne og ser..lettere å gå inn her på bv enn det andre forumet..glemme det litt ut.. eg svare ikke på alt heller som sagt det står jo sikkert 20 stk av det samme svaret..men det e greit å lese og uten å trenge å svare.. ska godt gjørs å svare på alt..

samme her..har blitt sletta ego nå ser eg men e jo min egen feil d..men kunne godt tenkt meg å komt inn igjen vist d e muligt..glemme liksom ut d før eg blir minna på d..

ORIGINAL: mor2010

ORIGINAL: sicret

eg må innrømma eg av og te e inne og ser..lettere å gå inn her på bv enn det andre forumet..glemme det litt ut.. eg svare ikke på alt heller som sagt det står jo sikkert 20 stk av det samme svaret..men det e greit å lese og uten å trenge å svare.. ska godt gjørs å svare på alt..

samme her..har blitt sletta ego nå ser eg men e jo min egen feil d..men kunne godt tenkt meg å komt inn igjen vist d e muligt..glemme liksom ut d før eg blir minna på d..

Send en om til Kula, så legger hun deg nok til igjen ;)

En av grunnene til at jeg nesten aldri gidder å starte en tråd er for at nesten ingen gidde svara meg for eg e kje "poppis" nok for noen av dere...hahaha... men ska sei eg fekk mangen svar å fekk opp tempraturen litt...
MEN jeg er dessverre ikkje der inne for å sladre på noen...hvorfor skulle jeg det????
Men har ikke tid til å kose å klemme på alle.... SORRY.....

Ha en stråååålendes helge alle sammen

ORIGINAL: trippi

En av grunnene til at jeg nesten aldri gidder å starte en tråd er for at nesten ingen gidde svara meg for eg e kje "poppis" nok for noen av dere...hahaha... men ska sei eg fekk mangen svar å fekk opp tempraturen litt...
MEN jeg er dessverre ikkje der inne for å sladre på noen...hvorfor skulle jeg det????

Hvordan kan du forvente at folk skal svare på dine innlegg hvis du ikke gidder å kommentere på tråder selv..?[8|]

Eg har svart der eg føle for å svara, men koffor svara når 4 andre he svart d sama rett før meg...

JEG svarer kun på de tråder som jeg føler jeg har noe å svare på. Har ingenting med personene som starter trådene å gjøre!!!

Eg har svart der eg føle for å svara, men koffor svara når 4 andre he svart d sama rett før meg...

så på alle 44 sidene med tråder inne på forumet så har ikke du kunne klart å svare på mer en 10 stk fordi andre har svart det før deg? [:-]

ORIGINAL: Malin A

så på alle 44 sidene med tråder inne på forumet så har ikke du kunne klart å svare på mer en 10 stk fordi andre har svart det før deg? [:-]

enten d eller så har eg dessverre ikkje et svar....
BEKLAGE.. [:D]

ORIGINAL: *Marsipanjenta*

Trodde det var et forum for august 2010 jenter. Et sted hvor vi kunne skrive ting vi ikke ville skrive på et åpent forum. Men det er tydeligvis et forum for utvalgte augustjenter. De som er mest aktive. Gidder ikke være mer aktiv "bare" for å være inne i gjengen! Tror dere virkelig at det bare er de som ikke skriver noe som sladrer?? Hørtes litt naivt ut! Dessuten er jeg imot utestenging! Og det er det dere driver med! Barnslig!

Jeg er ikke av de mest aktive hverken her inne eller der inne. Og synes faktisk ikke det er for mye forlangt å kreve at man har mer enn ti innlegg for å kunne være der, helt ærlig. At det er et forum for utvalgte augustjenter er bare piss mener jeg. Og det er som kula sier at det er bare å spørre så kommer man inn igjen.

syns denne tråden bare ble barnslig på slutten her.
jeg er ikke av den mest aktive typen, verken her eller der inne, men får svart litt, og lager jeg en tråd får jeg svar av de som føler de har noe å yte. poppis føler jeg ikke er aktuelt der inne.
og hvorfor skal man være der inne hvor folk deler så mye privat, hvis man ikke gir de respons engang?

[8|]
hvis du ikke skal lage tråder, og ikke har tid til å donere en klem eller ett par ord, bare lese.. hva er poenget da? .. er ikke akkurat no "tips og råd" forum blitt .. det bruker vi bv til... [:-]

Ingen som er mer "poppis" enn noen andre...  Jeg gidder ihvertfall ikke å la være å skrive flere innlegg fordi jeg har hatt noen tråde med liten / inegn respons.. det er ett nettforum...hjelpes[8|]

eneste grunnen til at vi er "poppis" er vell fordi vi svarer på tråder[;)]
Det er sånn man får flere innlegg[;)]

ORIGINAL: *Kula*

eneste grunnen til at vi er "poppis" er vell fordi vi svarer på tråder[;)]
Det er sånn man får flere innlegg[;)]

akkurat som du er en av de som er poppis a!

jeez snakk om å ta seg selv høytidlig

Back
Topp