Hemeroider *Flaut*

Ariel86

Elsker forumet
Uff, eg e no ganske sikker på at eg har fått hemeroider[:(][&:] og veit virkelig ikkje ka eg skal gjera..
Har ALDRI hatt dette før.
Har hatt da ei stund no,men til å begynna me tenkte eg at da sikkert gjekk vekk av seg skjøl..

Eg grue meg skikkelig til å gå på do! Da e so utrulig vondt..svir skikkelig.Og da kjem mykkje blod[:(]

synst dette e kjempe flaut og har ikkje ein gang turd å sagt da til sambo! Veit eg bør ringa lege, men har ikkje lyst til da heller..vil ikkje at de skal sjå oppi der, og styra på!
Men har so lyst at da skal forsvinna!!!!!

Vi har ikkje hatt sex på mange mnd. (pga svangerskapet) men eg har jo lyst å ha sex igjen snart, men ikkje so lenge da e som dette[&:]

Har netopp lest om hemeroider, og eg får bere endo meir angst!!!
Virkel jo ikkje som salver o.l hjelper i lengden.. og eg vil IKKJE ta operasjon! Veit ikkje ka eg skal gjera..

Nåken andre som har opplevd dette?

OFF![:(]
Ka skal eg gjera?!?

(tusen takk til dåke som "gadd" å lesa dette.. )

helt vanlig :)
jeg fikk 2 store under fødselen jeg. men de har krympet og blitt "borte" nå., kjenner de innimellom,men kjennes og synes ikke utenpå lenger.
om du har hard mage og må presse hard, kan de komme igjen eller de kan sprekke så du begynner å blø.

Måtte kjøpe salve jeg også.. Smørte et par ganger til dagen et par dager, så var den borte. [:)]

Ikke noe flaut i det hele tatt!!!

Første punkt er å sørge for at du ikke har hard mage.
Når det gjelder lege så tror jeg ikke de kikker oppi der om du forklarer. Ellers er det greit å få tips og sånt om det fra en lege.... [;)]
Det finnes noen sånne "endetarmspiller" som hjelper på hermorider.

Lykke til!

Ring legen og be om Sheriproct kombinasjonspakning, både stikkpiller og salve. her er det ingenting utenpå hos meg, men det svir noe helt jævlig når jeg skal på do, så det er nok noe inni der. Fikk det en uke ETTER fødselen!

ORIGINAL: thejohan

ORIGINAL: Grete71

Måtte kjøpe salve jeg også.. Smørte et par ganger til dagen et par dager, så var den borte. [:)]

Hvilken salve var det?

En grønn og hvit tube. Løpepåbadetogsjekkehvadenheter.... "Scheriproct analsalve"... [8D]

ORIGINAL: theojora

ORIGINAL: thejohan

Hvilken salve var det?

En grønn og hvit tube. Løpepåbadetogsjekkehvadenheter.... "Scheriproct analsalve"... [8D]

jeg har brukt alcos anal og sheriproct, og den som funka best for meg var sheriproct så den anbefales[:)]

Ja den funka veldig fort her, i hvert fall! Og kulen min var stooooor'! [8D]

Tusen takk jenter![:)] Off eg får ta til meg mot å ringa legen.. og komma meg på apoteket!
Har vert da eine etter da andre etter fødselen synst eg[&:] men da må no ta slutt ein gang, får eg håpa![8|]

Blei litt letta kjente eg når eg leste da du skreiv theojora om at da ikkje trengte å vera hemeroider..
Ikkje at da e nåke kjekt uansett då men.. [8D]

ORIGINAL: theojora

ORIGINAL: Majzan

Ring legen og be om Sheriproct kombinasjonspakning, både stikkpiller og salve. her er det ingenting utenpå hos meg, men det svir noe helt jævlig når jeg skal på do, så det er nok noe inni der. Fikk det en uke ETTER fødselen!

da trenger det ikke være hemorider... du kan ha vondt og at det svir fordi du har fått en rift i slimhinnen i analen... østrogenproduksjonen er ikke kommet i gang og særlig ikke hvis du ammer, og da er det mange som får tørre slimhinner feks i rompa,høna etc etc når du da går på do så tåler rompa lite og du får rifter og de svir noe sinnsykt...

jeg har fått rifter i rompa etter fødsel, de har da kommet 2uker etter fødsel, pga tørre slimhinner... sinnsykt vondt, men det går over... sheriproct hjalp veldig hos meg, det får man kjøpt på apoteket uten resept, men det er bare en sånn liten salve da... og sett rompa i grønnsåpevann og press som at du skal på do for da åpner det seg og man får rensa helt inni ringen...[:)]

Hmm, kanskje det kanskje, hadde vært veldig reit om det ikke var hemos. Skal prøve grønnsåpetrikset i kveld. Bruker sheriproct nå, stikkpiller og salve. Nettopp begynt kuren så foreløpig er det bare au au.

samme med meg, ser ingenting utenpå, men blør og svir noe jævla. men det kan jo være sprekker inni der å, vanlig etter fødsel har jeg lest. men funket det du fikk av legen?

ORIGINAL: BTM85

samme med meg, ser ingenting utenpå, men blør og svir noe jævla. men det kan jo være sprekker inni der å, vanlig etter fødsel har jeg lest. men funket det du fikk av legen?

ups så ikke at dere hadde diskutert det lenger ned hehe[8D] 

Back
Topp