Ariel86
Elsker forumet
Uff, eg e no ganske sikker på at eg har fått hemeroider[:(][&:] og veit virkelig ikkje ka eg skal gjera..
Har ALDRI hatt dette før.
Har hatt da ei stund no,men til å begynna me tenkte eg at da sikkert gjekk vekk av seg skjøl..
Eg grue meg skikkelig til å gå på do! Da e so utrulig vondt..svir skikkelig.Og da kjem mykkje blod[:(]
synst dette e kjempe flaut og har ikkje ein gang turd å sagt da til sambo! Veit eg bør ringa lege, men har ikkje lyst til da heller..vil ikkje at de skal sjå oppi der, og styra på!
Men har so lyst at da skal forsvinna!!!!!
Vi har ikkje hatt sex på mange mnd. (pga svangerskapet) men eg har jo lyst å ha sex igjen snart, men ikkje so lenge da e som dette[&:]
Har netopp lest om hemeroider, og eg får bere endo meir angst!!!
Virkel jo ikkje som salver o.l hjelper i lengden.. og eg vil IKKJE ta operasjon! Veit ikkje ka eg skal gjera..
Nåken andre som har opplevd dette?
OFF![:(]
Ka skal eg gjera?!?
(tusen takk til dåke som "gadd" å lesa dette.. )
Har ALDRI hatt dette før.
Har hatt da ei stund no,men til å begynna me tenkte eg at da sikkert gjekk vekk av seg skjøl..
Eg grue meg skikkelig til å gå på do! Da e so utrulig vondt..svir skikkelig.Og da kjem mykkje blod[:(]
synst dette e kjempe flaut og har ikkje ein gang turd å sagt da til sambo! Veit eg bør ringa lege, men har ikkje lyst til da heller..vil ikkje at de skal sjå oppi der, og styra på!
Men har so lyst at da skal forsvinna!!!!!
Vi har ikkje hatt sex på mange mnd. (pga svangerskapet) men eg har jo lyst å ha sex igjen snart, men ikkje so lenge da e som dette[&:]
Har netopp lest om hemeroider, og eg får bere endo meir angst!!!
Virkel jo ikkje som salver o.l hjelper i lengden.. og eg vil IKKJE ta operasjon! Veit ikkje ka eg skal gjera..
Nåken andre som har opplevd dette?
OFF![:(]
Ka skal eg gjera?!?
(tusen takk til dåke som "gadd" å lesa dette.. )