Hematom i livmor og truende abort

Sender deg en stor klem :Heartred Det er utrolig tøft det du går igjennom nå. Jeg opplevde det samme selv sist svangerskap. Og tror hematomet jeg hadde var ca like stort i str. Jeg blødde hver dag fra uke 13 til uke 21. Noen ganger fikk jeg store styrtblødniger og var sikker på at det var over. Fikk beskjed om 50% sjanse for at det skulle gå bra. Og det gjorde det heldigvis. Har en frisk og fin gutt på 12 mnd:Heartblue
Men den frykten for at det går galt er helt forferdelig. Mitt beste råd er å gjøre det du gjør nå. Slappe av på sofaen og ta godt vare på deg selv:Heartred Om du trenger noen å lufte tankene til så kan du skrive til meg om du vil:Heartred

Så utrolig trist å høre! [emoji174] håper alt går bra med bebbisen, og at den får bli frem til februar [emoji173]️ ta vare på deg selv og hverandre [emoji173]️

Sender deg en stor klem :Heartred Det er utrolig tøft det du går igjennom nå. Jeg opplevde det samme selv sist svangerskap. Og tror hematomet jeg hadde var ca like stort i str. Jeg blødde hver dag fra uke 13 til uke 21. Noen ganger fikk jeg store styrtblødniger og var sikker på at det var over. Fikk beskjed om 50% sjanse for at det skulle gå bra. Og det gjorde det heldigvis. Har en frisk og fin gutt på 12 mnd:Heartblue
Men den frykten for at det går galt er helt forferdelig. Mitt beste råd er å gjøre det du gjør nå. Slappe av på sofaen og ta godt vare på deg selv:Heartred Om du trenger noen å lufte tankene til så kan du skrive til meg om du vil:Heartred
Tusen takk! Så godt å høre det gikk bra for deg!♡ Jeg holder fast i hver eneste positive erfaring jeg hører om. Du skal ikke se bort ifra at jeg skriver til deg, har så masse jeg lurer på fra tid til annet. Håpe du ikke synes det blir for detaljerte og intime spørsmål:wtf:;)

Hvordan går det? ❤️
Heihei. Det går relativt ok... Sjokket har lagt seg litt og jeg teller til 10 hver gang det er en styrtblødning eller mye vondt. Kjenner litt spark igjen av og til, så det er beroligende. Begynner å glede meg til sjekken på sykehuset 25 september! Frem til nå har jeg grua meg forferdelig, men jeg har smått begynt å håpe igjen...:D

Tusen takk for at du spør!♡

Back
Topp