Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser jeg svarer ekstremt sent, beklager det! Husker du når det begynte å bli mindre, og var det stort i utgangspunktet? Det ene hun har er «dypt» så det har både en kul under på en måte og litt utstikkende oppå.Hvor er det, og hvor stort?
Sønnen min hadde på overkroppen, men det ble mindre og mindre. Han er 9 år nå, og det er borte.
De har anbefalt å behandle pga mulig sårdannelse da de ligger utsatt til (på mage og på fot)Det ble ikke behandlet hadde et stort på armen, men det ble borte i løpet av et par år. Hvorfor skal de behandle det?
beklager at jeg svarer så sent. Fikk beskjed om at de anbefalte behandling da de lå sånn til at det var i risiko for mulig sårdannelse. Når forsvant jenta di sine? Vi har nå fått medisin i litt over to måneder, og de er definitivt reduserte, men ser det nok fortsatt vil ta litt tid før de er helt borte.Jeg lurte også på hvorfor det skal behandles? Jenta vår hadde 6 stk rundt omkring på overkroppen, to av de relativt store, og vi fikk beskjed om å følge med på dem gjennom barneskoleårene, for da skulle dem trekke seg tilbake av seg selv.