Helvettesuka 9

Rødtoppen og Lillerose, jeg henger meg på dere :p Når du er hos legen sjekk stoffskiftet også. Veldig mange får lavt stoffskifte under/etter svangerskap, og da er man utslitt. Nå har jeg ryddet litt i ferieleiligheten mens gutta ser på film. Helt utmattet og kaldsvett av å sette inn i oppvaskmaskinen :p Fader altså. For en ferie!
 
Rødtoppen og Lillerose, jeg henger meg på dere :p Når du er hos legen sjekk stoffskiftet også. Veldig mange får lavt stoffskifte under/etter svangerskap, og da er man utslitt. Nå har jeg ryddet litt i ferieleiligheten mens gutta ser på film. Helt utmattet og kaldsvett av å sette inn i oppvaskmaskinen :p Fader altså. For en ferie!
Huff, tenk at små vanlige oppgaver man gjør uten å tenke på til vanlig, skal være så utmattende nå... Tenkte å rydde kjøkkenet idag, men blir sliten bare av tanken på å gå inn på kjøkkenet :p Stønn!
 
Rødtoppen og Lillerose, jeg henger meg på dere :p Når du er hos legen sjekk stoffskiftet også. Veldig mange får lavt stoffskifte under/etter svangerskap, og da er man utslitt. Nå har jeg ryddet litt i ferieleiligheten mens gutta ser på film. Helt utmattet og kaldsvett av å sette inn i oppvaskmaskinen :p Fader altså. For en ferie!
Det skal jeg få sjekket :) God bedring til deg, håper formen plutselig blir bedre! :)
 
Ingen tvil om at det er hellvettesuka!:( er såå dårlig, sliten, trøtt og generelt helt ubrukelig :p 10 uker til helga, håper virkelig det går over snart :)
 
Jeg var trøtt i forrige svangerskap, men kan ikke huske at jeg var så trøtt så lenge og hele tiden som nå. Forrige gang spydde jeg opp alt jeg fikk i magen og hver morgen, men klarte å fungere på tom mage. Kom meg ikke på skolen(universitetet) da jeg spydde i 3timer hver morgen, men jobbet på ettermiddagene uten problem. Nå er jeg kvalm hele tiden og ingenting hjelper. Hadde ikke klart jobb. Er gla jeg ikke skal på jobb før i august... I andre trimester ble det etterhvert bedre, og en stund tenkte jeg faktisk "jeg kunne vært gravid hele tiden" :) har aldri følt meg mer sexy enn jeg følte meg i andre trimester :p
Bare å glede seg til andre trimester skjønner jeg! :) hihi! Føler meg ikke mye sexy om dagen gitt! Haha
 
Back
Topp