helvetteee

lui

Glad i forumet
så vondt jeg har i ryggen!!!!!!!! hva er dette for noe???? Har skikkelig menssmerter i ryggen,faaen håper ikke mensen kommer nå!!!

ja..fryseforsøk. Er på rugedag 9...[&:]

Satser på at smertene kjem av egget som grev seg godt til rettes! [:)]

håper det...men kjenner håpet ikke er stort lenger![&:] dette er min fjerde runde med prøverør å er knapt blitt 24 år,føler meg så "ikke i virk" [:(]

jeg har ryggvondt hele tiden men den som jeg trodde ikke kunne bli verre har faktisk vært verre de siste dagene....så kan jo hende det blir sånn om man er gravid, eller pga medisiner eller prøverør greiene eller noe, vet ikke helt. nå var det du hadde innsett??

ønsker deg masse masse lykke til altså!!

Det kan da være et positivt tegn da vettu[;)] og det hååååper jeg virkelig altså...
Har selv vondt i korsryggen, og superømme pupper. så håper det er positive tegn både for meg og for deg[;)]

det skal gå bra for deg dette her, det MÅ bare det..[:)][:)]måtte tiden mot positiv test gå litt fortere nå altså... det er så nærvepirrende altså[;)]

jeg hadde de værste menssmerter ever 4 dager før jeg testet positivt...

ORIGINAL: lui

håper det...men kjenner håpet ikke er stort lenger![&:] dette er min fjerde runde med prøverør å er knapt blitt 24 år,føler meg så "ikke i virk" [:(]

Du virker jo uansett for du har jo an fantastisk gutt da [:D]

ORIGINAL: hero

jeg hadde de værste menssmerter ever 4 dager før jeg testet positivt...

sign

Back
Topp