Helvetes tenner!!!

Zera

Forumet er livet
Å få tenner er jammen noe dritt!! Og IALLEFALL hjørnetennene!!!

Har hatt enda en våkenatt med Sofia, holder på med siste hjørnetanna nå og hu har så vondt stakkar!![:(]

For 2 gang i sitt liv, så har hu sovet i senga sammen med meg.. Hu knallet klokka 4, sov til 6 og så fekk heldigvis typen til å roe henne igjen...
KAN DEN IKKE BARE BRYTE GJENOM?!?!?!?!?!

2 timers søvn, og være hjemme alene med begge jentene idag + at vi skal på påskekaffi i bhg... Dette kan bli spennende [;)] hehe

Uff ja kjenner det så altfor godt igjen!! Lurer på om siste hjørnetanna har kommet opp nå, for vi sov i natt! Det er noe herk altså!!! Får håpe det går fort hos dere[:)]

Prøvde du smertestillende?
Uansett, er fælt altså. Og så mange tenner de skal ha også....

når hu holdt på med første ble hu skikkelig syk stakkar...

var med legen, og han sa at hjørnetennene er de værste de får, mange tror det er jekslene, men det er det da ikke... Men det viste jeg da..
Men da spiste hu nesten ikke på en uke[&:]

Ja,legen anbefalte meg flytende ibux (siden det går litt på musklene), så hu fekk det inatt.. Legen sa jeg sku ha lav terskel på å gi henne det, for det er sinnsykt vondt å få de hjørnetennene.....

Vi kjøpte noe som het Calgel fra England. Noe i familie med Dentinox, men mye mer effektivt. Jeg prøvde det selv for jeg fikk en visdomstann som var inni H**** vond, smerten forsvant når jeg tok på calgel...

ORIGINAL: Linemor7

Vi kjøpte noe som het Calgel fra England. Noe i familie med Dentinox, men mye mer effektivt. Jeg prøvde det selv for jeg fikk en visdomstann som var inni H**** vond, smerten forsvant når jeg tok på calgel...

sånnt har man sefølgelig IKKE i Norge [:'(]

Back
Topp