Helvetes drittlampe

hissigproppen

Forumet er livet
Vi kjøpte ny lampe til det nye badet og den ble montert på fredag.
Vi satte i pære på fredag, skrudde godt igjen og sjekket at den satt godt fast og dro hjem...

Da vi kom i leiligheten i dag hadde den falt ned og knust [:(] Jævla drittlampe!!

Kan man klage på det da?

Har dere selv satt den opp? Er det noe feil å se på festene til lampen, eller er det festet til taket som har sviktet? (altså skruene dere har brukt) I utgangspunktet vil jeg si at dere sannsynligvis IKKE har noe å klage på om dere selv har skrudd den opp....

ORIGINAL: Pearl

Har dere selv satt den opp? Er det noe feil å se på festene til lampen, eller er det festet til taket som har sviktet? (altså skruene dere har brukt) I utgangspunktet vil jeg si at dere sannsynligvis IKKE har noe å klage på om dere selv har skrudd den opp....

Hmm... Man må vel kunne se på lampa at det var lampas feil da i såfall, hvis du skal komme noen vei.[X(]

Så kjipt da. Klag iallefall, taper ikke noe på det.

ORIGINAL: Pearl

Elektriker satte selvsagt opp lampen, vi festet kuppelen.

Men vi var innom i dag, og de bestilte nytt glass til oss. No questions asked.

Hyggelige damen [:)]

Back
Topp