HELV..... NAV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

termin april

Glad i forumet
fikk brev idag angående foreldrepenger!!har ringt til dem 2 ganger før og da har de sagt at jeg har fått innvilga me dagsats på 1300kr....så åpner jeg brevet åså står d faen mn dagsats på 531kr!!!føstår fan inegnting!!høygravid og hormoner her til tusen!!!!griner og griner!!![&:]    At NAV kan hålde på sånn er helt utrolig!!!

Skal ringe i mårra og høre hva slags tull de egentlig hålder på med!!!!årrhh kjenner jeg blir helt dårlig!!

dagens utblåsning fra meg[:(][:(][:(][:(]

huff da! ikke bra![&:]
du får ringe i mårrå å hør ka dæm tenke me! [;)]
Lykke til![:)]

Ja, jeg forstår hva du mener - har også en kamp pågående mot dette hersens byråkratiet. IKKE GI DEG, er mitt beste råd!!! Har du retten på din side ordner det seg nok til slutt [&:]

ja årh...blir så forbanna at di hålde på sånn!!!åh!!eg konne hylt!![:@]

Skal gå ned på d lokale kontoret i mårra og høre me dem...for de på d kontoret sa også at jeg kom til og få så mye..så jeg forstår ingenting!!![&:][:(]

Huff=/ Fikk selv feil fra nav, men jeg sendte inn klage og fikk den igjennom[;)] Får håpe det løser seg, lykke til hvertfall[;)][;)][:D]

ORIGINAL: Chisme

oi... 1300 er jo ganske mye da og er jo STOR forskjell på 1300 og 531kr!! krysser fingra for at d bare er enda en feil hos de og at du får d de har bekrefta t deg i stedet!!!

kan jeg spørre om du har hatt fast inntekt på over eller under 300 000 i året...? må jo ligge godt under 300 000 hvis du bare sku fått d de 531 pr dag da, vet ikke om d stemmer me deg jeg...? (du må ikke svare på d hvis du syns d er litt for privat altså, bare syns d er så rart at nav gjør sånt tull[:@])

jeg har inntekt på 380tusen i året!! jeg skulle få d meste som var..36000kr i måneden..(månedsinntekten min er egntlig 39000kr),mn nav betalte ikke ut mer enn 36000kr,og så skulle jeg ha 80%...som da ble dagsats på 1300kr...

Vet ikke hva de holder på og styre med!!er temmelig forbanna og lei...de må jo tydeligvis gjort en stor feil!!for dette stemmer jo ikke..

skal ringe med en gang de åpner i morgen og høre me de!!Hvis ikke får jeg marsjere inn på kontoret..hehe..[;)]

jeg ringte jo for 2 uker siden for og høre hvordan d lå an me søknaden..og da sa hun at søknaden var innvilga til 1300kr som dagsats og 36000kr i måneden...Hvordan de får d til så lite d er helt utrolig..er jo nesten 3 dobbelt så lite!![&:]          jaja...

ORIGINAL: litla

ORIGINAL: termin april

oi... 1300 er jo ganske mye da og er jo STOR forskjell på 1300 og 531kr!! krysser fingra for at d bare er enda en feil hos de og at du får d de har bekrefta t deg i stedet!!!

kan jeg spørre om du har hatt fast inntekt på over eller under 300 000 i året...? må jo ligge godt under 300 000 hvis du bare sku fått d de 531 pr dag da, vet ikke om d stemmer me deg jeg...? (du må ikke svare på d hvis du syns d er litt for privat altså, bare syns d er så rart at nav gjør sånt tull[:@])

jeg har inntekt på 380tusen i året!! jeg skulle få d meste som var..36000kr i måneden..(månedsinntekten min er egntlig 39000kr),mn nav betalte ikke ut mer enn 36000kr,og så skulle jeg ha 80%...som da ble dagsats på 1300kr...

Vet ikke hva de holder på og styre med!!er temmelig forbanna og lei...de må jo tydeligvis gjort en stor feil!!for dette stemmer jo ikke..

skal ringe med en gang de åpner i morgen og høre me de!!Hvis ikke får jeg marsjere inn på kontoret..hehe..[;)]

Skjønner deg godt, NAV kan være noen...ja... tror ikke jeg skal si det ordet[;)].. Men du mener 380 000 brutto eller?

før skatt ja!!   ja jeg var jo så fornøyd sist jeg snakk d\me dem i tlfn..da var jo alt i orden og slapp og tenke mer på d...åså får jeg d domme brevet slengt i trynet..2 uker før kesersnittet også..kjenner jeg stresser litt..mn d årdner seg nok!!!hvis ikke så kontakter jeg advokat...for sånn her skal de ikke hålde på!![:(]

ORIGINAL: Poppsi

Huff=/ Fikk selv feil fra nav, men jeg sendte inn klage og fikk den igjennom[;)] Får håpe det løser seg, lykke til hvertfall[;)][;)][:D]

ringte du først og hørte hva de hadde gjort galt??hva sa de??  

Skjønner deg godt, NAV kan være noen...ja... tror ikke jeg skal si det ordet[;)].. Men du mener 380 000 brutto eller?

før skatt ja!!   ja jeg var jo så fornøyd sist jeg snakk d\me dem i tlfn..da var jo alt i orden og slapp og tenke mer på d...åså får jeg d domme brevet slengt i trynet..2 uker før kesersnittet også..kjenner jeg stresser litt..mn d årdner seg nok!!!hvis ikke så kontakter jeg advokat...for sånn her skal de ikke hålde på!![:(]

Det må jo bare ordne seg!!.. Det er jo du som har retten på din side her. Jeg har ca 40 000 mer enn deg i året, og jeg skal også ha 80% lønn. Og jeg får en del mer enn 531 kr dagen ja (men jeg slipper å forholde meg til nav, jeg får lønn fra arb.giver, så får de tilbake fra nav.).. Du må bare ikke gi deg! 

ja for de sa til meg for 2 uker siden at dagsatsa ble på 1300kr...og hvordan de klarer og prestere og skrive 531kr,d må gudene vite!!er så drittlei nav nå at...At de ikke kan gjøre noe riktig en gang[:'(]           d neste blir vl at jeg ikke får utbetalt i april...har hørt om mangen som ikke har fått utbetalt åså måtte fått tilbakebetalt noen måneder etterpå...d er jo helt hål i huet!!!!      jeg skal stå på mitt om jeg så må betale for en advokat!!

i flg nav her så er d visst best å gå ned til de å prate me de direkte der...! (indikerte at de som sitter å tar tlf kan mindre) siden de faktisk klarte å prestere å si at du allerede hadde fått innvilga de 1300 på tlf også så er nok d kanskje best..! syns d var enklere jeg i hvert fall enn å holde på å ringe i ett sjølv om de enda klarer helt fint å gjøre feil der nede "direkte" også...[:@]

men du får bare dra ned dit og gi dem kjeft så føyka står t de får ordna d for deg....!!! [;)] er jo HELT tydelig at de har gjort feil...!!! burde enhver idiot kunne sjønne... [&:] eier de d minste vett der nede så ordner de d på dagen! bare å "vise hormoner" der jah..[;)] hehe

krysser for deg! [:)]

hehe ja for hun på kontoret har også sagt til meg at søknaden blir innvilga og hva jeg får...mn skal stikke ner der i mårra,så skal de få høre ja!!![;)]for dette går ikke!!

sjønna dej så godt....
ej he hatt STORE problem med nav sjøl[:@]
he enda ikkje fått foreldre pengane mine sjøl om ej gjekk ut i permisjon den 25[&:]den ligg klar te behandling,for dei he rota vekk papira mine 2 ganga[:@]

sjønna ikkje koffor det skal ver så vanskli og få gjort jobben sin[:@]

Back
Topp