@nnette
Glad i forumet
Sintere nå!!!!
Vi har kjøpt kjøkken på kvick, og innimellom maling og legging av gulv er vi endelig ferdig med monteringen.....Eneste som manglet var benkeplaten som kvick hadde fått inn men som de selvfølgelig kunne oppbevare for oss frem til vi hadde laget klart til å montere denne...
Når sambo nå nettopp var inne for å hente den får han til svar at de ikke har fått den??? HÆÆÆÆ???? Den ble kjørt ut neste uke så vi kunne være heldige og ha den til neste helg... ???? Er det mulig???[&:][:@]
Jeg er så sint at jeg freser
Dritt Kvick!!!!
Jeg orker ikke bo uten å kunne bruke kjøkken i en uke..... [&:] Vi som har gledet oss sånn og skulle ha første natten i huset fra lørdag til søndag, jeg blir så forbanna!!!!!!!!
Hva hvis snuppa kommer nå??? ALT står på hodet både her og i huset....
Vi har kjøpt kjøkken på kvick, og innimellom maling og legging av gulv er vi endelig ferdig med monteringen.....Eneste som manglet var benkeplaten som kvick hadde fått inn men som de selvfølgelig kunne oppbevare for oss frem til vi hadde laget klart til å montere denne...
Når sambo nå nettopp var inne for å hente den får han til svar at de ikke har fått den??? HÆÆÆÆ???? Den ble kjørt ut neste uke så vi kunne være heldige og ha den til neste helg... ???? Er det mulig???[&:][:@]
Jeg er så sint at jeg freser
Dritt Kvick!!!! Jeg orker ikke bo uten å kunne bruke kjøkken i en uke..... [&:] Vi som har gledet oss sånn og skulle ha første natten i huset fra lørdag til søndag, jeg blir så forbanna!!!!!!!!

Hva hvis snuppa kommer nå??? ALT står på hodet både her og i huset....