Helu mamas!

FirstTime

Elsker forumet
Hei dere!
Så koselig høre man blir savnet!Vil si jeg stadig vekk funderer hva som blir sagt her på BV og att jeg gjerne skulle chattet mer, men tiden strekker ikke til om dagen. Må innrømme jeg overstresser med ting som sikkert er uviktige om dagen (som att det skal være strøkent i leil for hvis jeg ikke finner akkuar DEN smokken når Juliana har skrikeanfall så får jeg hjerteklapp[:D])..og når man skal gjøre så mye så har man jo iallfall ikke tid til koseting.
Juliana har mye skrikerunder om dagen. Det har begynt strekke seg utover hele dagen, men sjelden om natten. Men blir litt lite søvn og for hun drikker annenhver tredjehver time om natten...og i tillegg har lengre våkenperioder...
Hun har gudsjellov stunder hun smiler og glor fælt og viser hun er "frisk" men vi er nå rimelig sikre hun har kolikk. Godt vite att de sier jo smiler ungen din i løpet av dagen og har energi nok til bli illsint er hun "frisk!!!"

Har vært hos kiropraktor to ganger. Han tror det er noe med hode - nakkeregionene. Men hun vil ikke la han slippe skikkelig til da hun spenner seg sånn stakkar når han tar der..... han har gjort noen trykk-knekk på henne, har vel egentlig bare merket forskell på henne da jeg tar på henne lue...hun takler det bedre nå.
Er så mye jeg skulle deltatt på, særlig BV treffene men må innrømme jeg har fått litt angst for å være på sentre og cafeer og slikt hvis hun skulle få ett skrikeanfall og bli utrøstelig. Hender hun ikke er å trøste på par timer..da er det vondt[&o][&o] Hun sliter litt med drikke seg mett og får hun har vondt når hun spiser og... vi får følge nøye med på vekten..og høre hva sykesøster og lege sier til uken..

VIl iallfall si jeg ialfall savner dere!!! Er jo i tillegg til kos supernyttig og være her...MÅ ta meg tid og shite i støvkluten og dovasking[:)][:)]

Nå er jeg på Jesshiem og får hjelp av mor...hadde gått på veggen uten henne..[:D] Bæssmor ordner opp hu vettuuuuuuuuuuu!!!

Vi snakkes jenter! Snart håper jeg!Prøve sove litt her nuhhhh

ÅÅÅ, så hyggelig å høre fra deg da![:)]

Trist å høre at Juliana mest sannsynlig har kolikk da...
Skjønner at tida ikke strekker til helt da.
Håper dere får orden på det snart, 
at din lille prinsesse snart får det bedre!!

Blir hyggelig å kunne høre mer fra deg etterhvert!![:)]

Lykke til dere!

Klemmer fra Linn og Casper[:D]

Heia vennen.

Det var kjempe koselig å skravle litt på tlf!!
Her har du vært savnet ja, det er sikkert og visst.
Håper Juliana og mamaIrene snart har en go'dag slik at vi kan treffes.

*trøster både mor og barn*
Huff så tøft det må være for dere alle sammen!

Så koselig å se navnet ditt her inne igjen... Håper ting roer seg for dere snart - det fortjener dere nå!
Kanskje vi sees i morgen, bestefar skal være barnevakt for Ida (jeg skal til naprapaten)! Godt å ha besteforeldre på Jessheim!!!

Klem

Det var så koselig å lese hilsen din, selv om lille Juliana ikke har det så bra. Tenker på deg og håper det snart roer seg. Det heter 3 mnd kolikk, så da skal det bli bedre når 3 mnd nærmert seg. X fingre på det [:)][:)][:)]

[:D]heia,,,der var du også ja, kosli![:D]
uff, får dårlig sammvitighet nå, for klager bare snuppa gråter litt på dagen, dersom natten har vært slitsom...men det er visst ikke noe i forhold til det du sikkert går igjennom,,,og dakar pjinsessa, vondt i magen!

Jaja, du får samle på energien din Irene, og ta den med hit når du vil/får tiden til å strekke til!

Klemmer fra meg og Andrea[:)]

Håper kolikken gir seg snart...... Min lille engel sliter også med det - og jeg skjønner GODT det du sier med cafe og sentre. Jeg bor heldigvis midt i Lillestrøm sentrum, så jeg har aldri lang vei hjem om hun skulle begynne!

Ammer du, eller gir du flaske?
Amaya har blitt så enormt mye bedre etter at jeg byttet fra NAN til Collett (bare sånn i tilfelle du gir flaske og dette kunne være grunnen hos deg også). Håper kiropraktoren kommer bedre til etter hvert! Han har manipulert et punkt i ryggen på Amaya, men nakken var heldigvis bra. [:D] Ryggen var og veldig mye bedre når jeg var der på kontroll med henne denne uka [:D]

La rotet og støvet ligge litt!  Det viktigste er at hverken du eller nurket sliter dere ut på dette! Snart går kolikken over og da har du mer tid igjen, for da trenger du ikke å bære rundt på henne hele tiden for å stogge gråten. Og da kan du ta mer i leiligheten igjen! Her lar jeg ting flyte litt... og vet du - vi overlever det! (Nå har jeg aldri vært ekstremt ryddig da - men jeg slipper folk inn i en mer rotete leilighet nå enn jeg noen gang ville gjordt før.....)

Høres ut som om du har nok å gjøre på om dagen ja...  Jeg har nok fått litt støv på hjernen etter Rikke ble født, alt må på sin plass liksom..
  Lykke til videre hos kiropraktoren, håper han klarer å løse opp *knutene*.  Kolikk er nok ikke godt, ikke for mammaen eller pappaen heller.  Stå på! [;)][;)]  Godt du har en mamma som hjelper til så du får slappet av innimellom øktene...

Godt å høre fra deg snuppa..[;)].

Tenker masse på deg og prinsessa di.. Håper ting stabiliserer seg  for dere snart..

KLem

så koselig å se deg her igjen [:D]
Vet jo at du har hatt mye med kiropraktor og slikt, og jeg håper det hjelper på både deg og Juliana!!
Lykke til videre! Og håper vi snart får se deg her mer [:D]

Tenker på dere [:D]
kos og klem

kjempekjekt å lese hilsen fra deg, var så lenge siden nå.  Kjedelig med kolikken til Juliana, håper det går seg til etterhvert, og at dere får hentet dere inn igjen, og komme igang med hverdagen.  Masse lykke til - klem[:)]

Heisann, så koselig å se deg her inne igjen - lenge siden nå!!! Men så synd å høre at dere sliter med kolikk, det høres forferdelig slitsomt ut! Håper det bedrer seg snart, slik at mor, far og barn [:D] kan nyte hverandre i litt "roligere" omgivelser!

Ps: Støv på hjernen? Hm, er absolutt ikke plaget med det, skulle gjerne vært litt plaget [8|].....

Back
Topp