Heltidsstudie

• Trådstarter Trådstarter to*gull!
  • Opprettet Opprettet
T

to*gull!

Guest
Dere som studerer på et heltidsstudie, er det forelesninger hver dag alà 8-15? eller er det lagt opp til masse selvstudium med forelesninger noen timer/dager? Er i gang med å ta opp noen fag, for jeg vil og skal omskolere meg, og vurderer mulighetene [:)].

jeg studerer på høyskole og jeg har mellom 2 og 4 timer forelesninger hver dag (2 dager med 4 timer) men d er mye som du må lese selv og gjøre oppgaver. leser bachelor i økonomi.

Jeg går sykepleier på HIO. Det er forelesninger, seminarer, gruppeoppgaver og halvparten er obligatorisk praksis. Så vi er mye på skolen, men det er ingen fast timeplan alla 8-16 og vi kan fint ha kurs som varer til 20.00 på kvelden.

ORIGINAL: nyskjerrig

jeg studerer på høyskole og jeg har mellom 2 og 4 timer forelesninger hver dag (2 dager med 4 timer) men d er mye som du må lese selv og gjøre oppgaver. leser bachelor i økonomi.

Oh, samme utd. som jeg tenker litt på. Bach. i økonomi og administrasjon. Er det tungt?

Jeg har fått bachelor førskolelærer på høyskolen og hadde forelesninger hver dag. Mye obligatorisk

ORIGINAL: to*gull!

ORIGINAL: nyskjerrig

Oh, samme utd. som jeg tenker litt på. Bach. i økonomi og administrasjon. Er det tungt?

er inne i andre semester nå men det første var tungt. jeg hadde både matematikk å makroøkonomi med innleveringer hver uke, men andre semesteret virker litt lettere så langt.

Jeg går økonomi og administasjon på BI. Før jul hadde vi forelesninger hele dagen tirsdag-torsdag, halve dagen på mandag og fri fredag. Nå har vi tre/fire timer mandag-torsdag, og fri fredag.

Back
Topp