Helt utslitt etter jobb! :(

Jeg får vurdere sykemelding tror jeg kansje, før det sier stopp. Men spør legen deres om formen deres og slik når dere er der eller? Her går det kun i formaliteter.
Jeg går nå til privat jordmor da. Hun har good tid og vi snakker om hvordan jeg føler meg og hvordan hverdagen går. Det var hun som foreslo et noen uker full sykmelding. Og hun skriver den selv. Blodtrykket var litt høyere enn vanlig for meg, og hun mente det var best at jeg ikke stresset med jobb.
Leger synes jeg ofte er litt mindre opptatt av hvordan vi egentlig har det...

Jeg går nå til privat jordmor da. Hun har good tid og vi snakker om hvordan jeg føler meg og hvordan hverdagen går. Det var hun som foreslo et noen uker full sykmelding. Og hun skriver den selv. Blodtrykket var litt høyere enn vanlig for meg, og hun mente det var best at jeg ikke stresset med jobb.
Leger synes jeg ofte er litt mindre opptatt av hvordan vi egentlig har det...
Jeg det er sikkert vel så lurt. Har tenkt på å prøve en time hos jordmor, så troe jeg skal gjøre det nå. :) Er privat jordmor også gratis når man eg gravid? Innbiller meg at de kanskje har litt bedre tid til en enn de kommunale. (?)

Jeg det er sikkert vel så lurt. Har tenkt på å prøve en time hos jordmor, så troe jeg skal gjøre det nå. :) Er privat jordmor også gratis når man eg gravid? Innbiller meg at de kanskje har litt bedre tid til en enn de kommunale. (?)
Nei, det er ikke gratis. Tror de fleste private ligger på 5-600 pr time. Noen synes sikkert det er kjempeteit å betale for kontroller, men jeg synes det så absolutt er verdt det :-)
Tar nok kanskje noen kontroller hos legen etterhvert.

Nei, det er ikke gratis. Tror de fleste private ligger på 5-600 pr time. Noen synes sikkert det er kjempeteit å betale for kontroller, men jeg synes det så absolutt er verdt det :)
Tar nok kanskje noen kontroller hos legen etterhvert.
Jeg synes ikke det er teit, for jeg har mye bedre erfaring med private tidligere. Både leger og tannleger. Skal ikke dra alle under en kam, men de jeg har truffet på har rett og slett tatt meg mer på alvor. Bra det finnes et valg iallefall! :)

Jeg synes ikke det er teit, for jeg har mye bedre erfaring med private tidligere. Både leger og tannleger. Skal ikke dra alle under en kam, men de jeg har truffet på har rett og slett tatt meg mer på alvor. Bra det finnes et valg iallefall! :)
Ja, heldigvis har vi et valg. Og spesielt om man bor i litt større byer så er det et godt utvalg av både det ene og andre :-)

Det sies at man ikke er syk selv om man er gravid. Men det er jammen mye lettere å forklare at man er forkjølet dersom man er sliten og lei enn at man er gravid og kroppen er totalt tatt over av hormoner...

Det er helt vanlig å være sliten etter jobb.
Merker det er mer utfordrende denne gangen når det er en liten fyr som skal hentes i barnehagen, som man skal være koselig med i mange timer, så skal man gjerne handle litt, lage middag og gjerne legge før man slapper av på sofaen.

Det sies at man ikke er syk selv om man er gravid. Men det er jammen mye lettere å forklare at man er forkjølet dersom man er sliten og lei enn at man er gravid og kroppen er totalt tatt over av hormoner...
Signerer!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp