Helt utslitt etter jobb! :(

Snoopy!

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Flere enn meg som er helt utslitt etter en dag på jobb? Har en relativt travel jobb, og det forventes at jeg står på. Men rundt kl 12 kommer kvalmen og tar meg! Vanskelig å fokusere skikkelig på oppgavene mine da.

Når jeg kommer hjem orker jeg rett og slett ingenting. Har så dårlig samvittighet når mannen må gjøre alt. Han er så god, og klager ikke da. :) Men jeg liker ikke denne fordelingen hjemme. Men jeg må bruke all tid på å hvile meg ut til neste arbeidsdag.

Usj, ble visst en klagetråd dette! Noen gode tips eller tanker å dele?

Flere enn meg som er helt utslitt etter en dag på jobb? Har en relativt travel jobb, og det forventes at jeg står på. Men rundt kl 12 kommer kvalmen og tar meg! Vanskelig å fokusere skikkelig på oppgavene mine da.

Når jeg kommer hjem orker jeg rett og slett ingenting. Har så dårlig samvittighet når mannen må gjøre alt. Han er så god, og klager ikke da. :) Men jeg liker ikke denne fordelingen hjemme. Men jeg må bruke all tid på å hvile meg ut til neste arbeidsdag.

Usj, ble visst en klagetråd dette! Noen gode tips eller tanker å dele?
Jeg var også veldig dårlig i begynnelsen. Brukte mye energi på å komme meg igjennom arbeidsdagen. Jeg anbefaler i alle fall å lytte til kroppen. Slapp av når kroppen sier det. Drikk nok vann. Eventuelt vurder etterhvert om du trenger redusert sykemelding om det jobben din krever for mye i en periode med kvalme og dårlig form. Anbefaler ikke å være sykemeldt da, bedre om jobben kan tilpasse litt:)

Ja tilpassing hadde vært bra, men jeg har ikke fortalt det enda, og ønsker ikke fortelle det på en stund heller. Takk for svar, drikker vann, men det hjelper ikke så mye føler jeg.

Det blir ofte en lur på sofaen etter jobb ja!! Har kontorjobb, men det er utfordrende å liksom holde godt humør og inspirerende spirit når man er så sliten. Prøver å legge meg tidligere nå, det hjelper hvertfall på tunge morninger ;-)

Jeg er også utrolig sliten etter jobb. Kvalmen pleier å komme krypende en time eller to før jeg skal hjem. Ligger rett ut på soffan resten av kvelden sliten, trøtt og kvalm. Håper det bedrer seg snart så jeg får gjort det jeg vil etter jobb.

Jeg må ta meg en lur når jeg kommer hjem. Rekker akkurat en time lur, før der bærer av sted til bhg for å hente lillegutt

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Kan si det slik ja, har hatt to korte dager nå men trøtt å sliten ehh ja.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tror det er helt normalt å ha det slik, men kjipt likevel. Man ønsker jo å ha masse energi :)

Jeg er og der og jeg jobber ikke engang. :( Hadde jeg jobbet måtte det blitt sykemelding på meg for jeg klarer ingen ting. :(

Jeg må spise nok for å komme meg gjennom arbeidsdagen. Går i små salte kjeks, agurk i staver, banan mellom måltidene. Og en god stor salat til lunsj og brødskiver klokka to. Juice er også en vinner for meg. Da holder jeg kvalmen på avstand. Må også legge meg tidlig for å klare 100% jobb.

Termin 29. desember.. 32 år og gravid for første gang❤️

Har det helt likens! Jobber i butikk så eneste gangen jeg kan sitte er når jeg spiser. Og jeg er såååå elendig form, trøtt og kvalm. Ingen enda som vet om graviditeten, så må bare holde ut!
I går var jeg og trente etter jobb, trodde jeg skulle dø da jeg kom hjm! Er så sulten hele tida, kommer til å bli skikkelig tjukkeguri!
Samtidig så går jeg rundt og bekymrer meg for alt mulig. Om det skal gå bra, bekkenløsning, barnehageplass, yngst i klassen, bestandig minst osv.
Tror vi er mange i samme båt her inne:D

Jeg tar opp igjen denne jeg.
Er så sliten nå. Er jeg helt feig om jeg går å ber om sykemelding en periode eller noe? Føler meg bare deprimert, lei, sint på de rundt meg, lei av å ikke kunne gjøre noe i ukedagene. :( Blir jo helt asosial og innestengt.

Har ganske få timer på jobb idag. så har egentlig ikke betalt mat pause en gang. virker som det var veldig galt når jeg satt meg ned for å få i meg to knekkebrød. "kan du?" "orker du" osv. sånn dager gjør meg MAX sliten.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjenner meg og sliten etter jobb og det blir ofte til at jeg sovner en times tid på sofaen når jeg kommer hjem.

♡ Termin 4 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg tar opp igjen denne jeg.
Er så sliten nå. Er jeg helt feig om jeg går å ber om sykemelding en periode eller noe? Føler meg bare deprimert, lei, sint på de rundt meg, lei av å ikke kunne gjøre noe i ukedagene. :( Blir jo helt asosial og innestengt.
Nei, det er ikke feigt! Det aller viktigste nå er deg og babyen i magen. Jobben kommer i 2.rekke...
Kanskje det hjelper med en uke eller to med full sykemelding? Eller kanskje gradert? Er du heldig, så skjønner da arbeidsgiver at han må ta litt ekstra vare på deg i resten av svangerskapet :-)

Jeg er 50 % sykemeldt. Følermeg ubrukelig hjemme. Mannen gjør alt. Var så nedenfor på lørdag. At jeg stor skreik og tilslutt stivnet alt av muskler slik at jeg fikk i gang spyinga igjen etter at den var lagt på is for en stunn. Så slapp av. Noen av oss er tydligvis uheldige og blir dårlige og slitne og ligger rett ut. Men ikke gjør som jeg. Det har ødelagt så mye for meg. Og en mann som ble passelig redd og bekymra for meg. Slapp av og ta det rolig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjempeutslitt! Men har også lavt blodtrykk som har blitt enda lavere nå som jeg er gravid, 85/60 var det da jeg målte hos jordmor, blir svimmel og slapp

Jeg er 50 % sykemeldt. Følermeg ubrukelig hjemme. Mannen gjør alt. Var så nedenfor på lørdag. At jeg stor skreik og tilslutt stivnet alt av muskler slik at jeg fikk i gang spyinga igjen etter at den var lagt på is for en stunn. Så slapp av. Noen av oss er tydligvis uheldige og blir dårlige og slitne og ligger rett ut. Men ikke gjør som jeg. Det har ødelagt så mye for meg. Og en mann som ble passelig redd og bekymra for meg. Slapp av og ta det rolig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Huff så fælt! :( Håper du får slappet av og hentet deg litt inn igjen! :) Det er ikke noen god følelse å føle seg helt ubrukelig, det vet jeg. Men prøv å tenk at den lille du bærer på er også en stor jobb og et stort ansvar! Det overgår husvasking! :)

Jeg får vurdere sykemelding tror jeg kansje, før det sier stopp. Men spør legen deres om formen deres og slik når dere er der eller? Her går det kun i formaliteter.

Back
Topp