helt utslått

Hysj...

Glad i forumet
jeg er bare rundt 6 uker på vei, men er helt utslått, så utrolig trett, sliten, orker lite, å er så kvalm.
er dette normalt så tidlig i svangerskapet?
kan ikke huske det var helt sånn i første svangerskap

Helt normalt, desverre. Jeg var sånn alle gangene.
Og det er grusomt. Man er ikke bare trøtt, det er så beyond trøtt... forstår deg!! :P
Var heldigvis ikke kvalm eller noe da.

Har du vært hos legen enda? Hvis ikke kan det være greit å ta en tur og sjekke jernlagrene :)

Sannheten skrev:
Jeg hadde det også sånn fra 4-8 uker :) Sov når du kan, det blir bedre!

(fått meg ny bruker, er jeg som laget denne tråden)

Ikke ofte jeg kan sove, utenom natten. Har en unge på litt over 3 år.
Full fart.

Men prøver å slappe av når samboeren min er hjemme da.

©Smartass skrev:
Helt normalt, desverre. Jeg var sånn alle gangene.
Og det er grusomt. Man er ikke bare trøtt, det er så beyond trøtt... forstår deg!! :P
Var heldigvis ikke kvalm eller noe da.

Har du vært hos legen enda? Hvis ikke kan det være greit å ta en tur og sjekke jernlagrene :)

Ja var hos legen jeg fant ut at jeg var gravid. Men de tok ingen prøver eller noe.

Føler jeg klager mye pga kvalme og tretthet.
Ser frem til at dette stopper. :)

Jeg kunne sove 12 timers netter og ha 1-2 dupper på dagen. Jeg var helt vanvittig trøtt men det gikk over når jeg kom rundt 13-15 uker. Fikk først da mye mer energi. Jeg var mye kvalm når jeg var trøtt også. Tålte ingen lukter...

Slik begynte det her oxo og er i uke 24 enda med samme formen som da .... =/
Håper det går fortere over for deg!!!

MetteJ skrev:
Jeg kunne sove 12 timers netter og ha 1-2 dupper på dagen. Jeg var helt vanvittig trøtt men det gikk over når jeg kom rundt 13-15 uker. Fikk først da mye mer energi. Jeg var mye kvalm når jeg var trøtt også. Tålte ingen lukter...

Samme som meg...Kvalmen har blitt bedre først nå...Kan brekke meg fortsatt av enkelte lukter, som bæsj, rått kjøtt, ol..
Trøtthetenmin er ikke noe bedre....

Første grav.var jeg trøtt til lillegutt var ute :(

Jeg var sånn i første og tredje svangerskap. (Andre svangerskap sprudlet jeg av energi hele veien.) Jeg har jernlager på høyde med en frisk ung mann, så det var ingenting galt med meg. Må dessverre si at med lillesøster så gikk det ikke over før fødselen, men i mellomtiden glemte jeg hvordan det var å være opplagt. :P Fikk helt sjokk av det fantastiske energikicket jeg fikk allerede noen timer etter at hun var ute.

Back
Topp