helt utruli...

maikaen

Forumet er livet
http://www.dinbaby.com/forum/thread/8259118

æ trur muligens æ hadde klikka i vinkel å tilta internasjonalt!!!!

herregud at d faktisk e muli!!!! kjenne at æ spyr på sånne folk[:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@][:@]

[X(]

at det går ann[:@]

FY FAEN!!!!

[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Fy faen 
Jeg hadde pussa på`n den enes hunden...*slemme meg*

fy faen det går ikke ann....[:@][:@]
jeg hadde rista han mannen tilbake ell klappet til han..
kjenner jeg blir kjempe sinna..
herregud..

ORIGINAL: mammanr.1

Fy faen 
Jeg hadde pussa på`n den enes hunden...*slemme meg*

æ satt åsså å funderte på d... sleppe løus den store... makan t gale folk![:'(]

ORIGINAL: Cece_28.04.07

FY FAEN!!!!

[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

sign!!!!

FY FAEN er det mulig hadde noen rørt fabian eller rista sånn i vogna så hadde jeg flydd på mannen det går jo ikke ann.

forbanna drittsekk[:@]

Hadde fan meg pussa hunden på han.................!! Hadde i alle fall klikka totalt. Det går jo ikke ann å oppføre seg sånn. Jeg har hund selv, og har stor respekt for folk som ikke er like begeistret, det er ikke det, men hadde noen klikka sånn på meg, hadde jeg ikke tvilt på å anmelde det.

I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!
at det går ann.............

E det mulig og bli så inn at i hælveta sprengt i haue slik som den mannen der,han skulle ha fått en skikkelig omgang selv[:@][:@]enkelt e så råtten[:'(][:'(]

Herregud er det mulig?? Man kan da ikke gjøre sånt?? Slike ting er sånt som får gnistene til å fly hos meg, og ja jeg hadde seriøst sparka han HARDT tilbake!! Det er dyremishandling + at det han gjorde med barnevogna kommer til å få interresse hos politiet!

fy faen.
æ hadde egenhedi måkka han føer auan å trødd foten så langt oppi rævholle hannes at han tygd på støveln min[:@]

Back
Topp