Helt utrolig

tinuzz

Elsker forumet
egentlig, når jeg sitter å tenker på det at litt sæd fra en mann og et egg fra en kvinne skal kunne lage et så vakkert barn[:D]

At disse 2 tingene kan skape et menneske er helt utrolig, og det er virkelig verd all smerte, strekkmerker, masse ekstra kilo for tenk at det er vi som har laget disse barna med bare litt sengekos[:D]

helt utolig[:)]

Det har jeg og sambo snakket om MANGE ganger.
Det er rett og slett utrolig at vi har laget noe så perfekt og sammensatt som gullklumpen vår!

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Så sant så sant! [:)]

Og at jeg og mannen, som ikke akkurat er noen luksusutgaver, kan lage ett så fantastisk vakkert barn! Det er helt sprøtt at det går ann! [:D]

samme her [:D]

For å sitere seinfeld:
I can make my own people!

Bare det er utrolig rart! [8D]
Vi kan bare drive å skape folk, helt uten videre. Det går liksom ikke ann å begripe helt.

hvem kom først? høna eller egget? [:D][:D] 

måtte jo være en mann og en kvinne for å lage et barn som kunne bli mann eller kvinne for så å vidreutvikle seg..

(hvis dere skjønner hva jeg mener)

å at gud tok et ben fra adam tror jeg fint lite på, for som HI sier, det er jo et egg og en sædselle som sammen danner et barn

ORIGINAL: Babysyk*82

Ja, det er fantastisk [:)] Må også si at det er veldig bra at det finnes hjelp til å bli gravid og, slik som feks prøverør. Jenta vår ble laget slik og gutten er faktisk hjemmelaget [:)]

Ja det er kjempe bra for de som sliter litt, veldig synd at det skal være sånn for noen folk..
Men veldig bra at dere har klart å lage en hjemmelaget en:)
Gratulerer[:D]

ORIGINAL: Babysyk*82

Ja, det er fantastisk [:)] Må også si at det er veldig bra at det finnes hjelp til å bli gravid og, slik som feks prøverør. Jenta vår ble laget slik og gutten er faktisk hjemmelaget [:)]

Den tanken har jeg og tenkt en del ganger, og jeg fatter ikke at det er mulig. Selvom det finnes mange mange milliarder levende beviser på at det går ann [8D][:D]

Back
Topp