Helt utrolig!!

fruluna

Forumet er livet
God morgen jenter!

Fikk nesten litt sjokk da jeg våknet i stad.. Jeg har sovet fra 22 til 6 i dag tidlig uten å være våken en eneste gang!!!
Det har ikke skjedd på mange mange mnd, så det var jammen godt!! [:)]

Bare - 10 ute i dag også, i går var det -22, så dette blir nok en fin dag!! [:D]

Jammen er du heldig!!! Jeg har sovet ca. 4 timer i natt, og fikk ikke sove mer. Våknet kl 04.45. Krabaten ville heller ikke sove. Og snart skal jeg på sv.kontroll. Får se om han ligger med hodet ned..

Vanligvis så holder hun meg ganske mye våken med all turninga si, men i natt merket jeg ingen ting!
Men har kjent henne etter at jeg stod opp da [:)]

Skal du på kontroll i dag ja.. Så spennende da!! Får håpe han har lagt seg med hodet ned da.. Har du mistanke om noe annet eller?

Brrr, det hørtes da fryktelig kaldt ut...her er det ikke så kaldt men det snør og snør og snør[:D]

Jøss. Hmm missunner deg den natten der ja. :)

[:D]Jeg sover som en stein hver natt jeg... Men det endrer seg vel mot slutten. Har enda tilgode å måtte stå opp for å tisse til og med[:D]HURRA. Men gubben sier at junior turner noe volsomt på natta... Aner ikke jeg, jeg sover jo....
Her er det pluss 3 grader og regn i dag. Møkkavær!!!! Bikkja nekter å gå ut ,tror kansje ikke at pelsen tåler vann?[8|]

God morgen til dere jenter.

Men serriøst , -10.... Hvor i al verden bor du?Her på Vestlandet er det varmt i dag. +6,4

åååh kunne ha sovet fra 22 om jeg ville jeg oxo, men den gang ei, ble sittende her [&:] så derfor er jeg i stedet trøtt og dorsk nå ugh!

åååååååååå jeg vil oxo sove zzzzzzzzzzzzzzzzz. er jo konstant trøtt. tisser hele natten[&o]

Så deilig da... opplevde nesten det samme selv...
Sovnet vel halv tolv men jeg sov jammen meg til klokken ni i dag... det har vel ikke skjedd på evigheter tror jeg...
Sander skal iallefall få masse kos i dag [:D][:D]

Det hørtes herlig ut! Gratulerer med en god natts søvn!

Jeg sover sjelden så mye uten å våkne nå også jeg, enda jeg ikke er gravid, hehe!

Ha en herlig dag med "bare" 10 minusgrader...brrrrrrr!

Klem, M

Ååå heldiggris, i natt har jeg sovet helt kjempedårlig, våkna hver gang samboer snudde seg, og tissa hundre millioner ganger...

Og heldig er du som har minusgrader hvertfall, her er det hele 4+ grader og regn[:'(]

Back
Topp