Helt utrolig!

Lunah83.

Elsker forumet
Så utrolig vittig å se! Jeg har en ganske liten mage egentlig, og hvis jeg prøver å holde inn magen litt, så ser jeg nesten nøyaktig hvordan han ligger! Altså, med rumpa og føttene og ryggen og det hele! Utrolig at det går an! Han ligger med rumpa helt øverst i magen på høyre side og spenner føttene oppe i ribbena til venstre og resten av kroppen nedover. Hodet kjennes godt nede i magen over underlivet. Så da kan dere se det for dere vel [;)]

Noen andre som vet eksakt hvordan babyen ligger? Dette er så moro og spennende! Ikke lenge igjen nå, jenter!

Jøss, det klarer ikke jeg. Så gøy da[:D]

ORIGINAL: Lunah83

Så utrolig vittig å se! Jeg har en ganske liten mage egentlig, og hvis jeg prøver å holde inn magen litt, så ser jeg nesten nøyaktig hvordan han ligger! Altså, med rumpa og føttene og ryggen og det hele! Utrolig at det går an! Han ligger med rumpa helt øverst i magen på høyre side og spenner føttene oppe i ribbena til venstre og resten av kroppen nedover. Hodet kjennes godt nede i magen over underlivet. Så da kan dere se det for dere vel [;)]

Noen andre som vet eksakt hvordan babyen ligger? Dette er så moro og spennende! Ikke lenge igjen nå, jenter!

Jeg kan også se hvordan junior ligger vist jeg holder inn magen, selv om magen min er ganske svær.
Veldig rart! [;)]

Ja ,det er en helt utrolig opplevelse ..Her ligger han med ryggen mot min venstre side ,rompa opp litt på skrå mot min høyre side og hodet nede [:)]

så stili!![:)] 
Skulle ønske jeg også kunne se eller hvertfall vite hva som er hva nedi her!! Vet liksom ikke helt hva jeg skal kjenne etter.. kjenner jo noe titt og ofte, men hva er det?! hehe, gleder meg til å få han ut jeg!! [:)][:)]

trur mannen hadde blitt bekymra viss en hadde sett det så godt[:D] eg har en mindre mage,men er stor generelt.no i det siste så kjenner eg kor småen ligge ganske godt.tyder vell berre på at h*n vokser og blir stor. ikkje mangen dager igjen no nei.....[:)]

ORIGINAL: Lunah83

Ja, her vises det godt!!![:D] Han ligger med rompa godt nedi bekkenet mitt, og en kan tydelig se hvor hode er[:)] 
 Den siste uka har han begynt å "stikke hode ut" innimellom.. Ser helt rart ut!![8D] Da kan jeg legge handa rundt hode og kjenne nøyaktig hvor stort det er!! merkelige greier..
Når vi reiste igår, fikk jeg tak i ene foten også, kunne holde rundt den på en måte!!
De begynner å bli store nå altså!!![:D][;)]

Kjenner veldig godt hvordan hun ligger jeg og...
Kjempe herlig! Når jeg strykker oppetter der hun har ryggen romsterer hun veldig tilbake [:D]

Jeg kjenner og godt hvordan hun ligger...og hun har blitt så stor nå at hun ikke klarer å bevege seg tilbake noe sted... så hodet er godt nede, magen har senkt seg veldig... og tottene er oppe i ribbeina mine, det kjennes veldig så godt... så har hun rompa mer mot høyre side...lille tulla mi responderer også ved stryk på magen, skal hilse på hele tiden tilbake [:)]

Ja, det er helt utrolig at det går an! Samboer synes magen er så liten, søt og fin  

Gutten vår responderer også ved stryk på magen! Og han elsker at samboer spiller gitar til han [:D]

Har dere prøvd å ligge på ryggen og begynne på en sit-ups? Da synes hele babyen godt, og man kjenner ryggen!

Så kult! Måtte ta meg en tur å se i speilet.. Ser konturer, men ikke så tydelig som noen av dere..

ORIGINAL: MedicMarit

Har dere prøvd å ligge på ryggen og begynne på en sit-ups? Da synes hele babyen godt, og man kjenner ryggen!

Da hadde jeg "dødd"[8D]

Back
Topp