Helt utrolig

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
At det ikke går an å stille ett enkelt spm her inne uten å kritisere og svare på alt annet enn det det ble spurt om...[&:]

Burde ikke være så vanskelig å kun svare på det det blir spurt om istedenfor å lage sur stemning...[:@]

Kan lage egen tråd om det da evt... og ja nå sikter jeg til sirkus tråden...

Jeg er også imot sirkus og dyremishandling... men var ikke det hun spurte meg om ihvertfall...[;)]

Sånn da fikk jeg letta på det også[8D]

kjekt å lage sur stemmning her da. da har vi jo to tråder om samme sak[;)]

ORIGINAL: Vugge

ORIGINAL: **Anim**

kjekt å lage sur stemmning her da. da har vi jo to tråder om samme sak[;)]

Så hold det til en tråd da vel og la heller den som spurte få svar på det hun spør om..

Ja hun fikk jo svaret sitt.... Og sist jeg sjekket bor vi et land hvor det finnes yttringsfrihet [:)]
Så ser i grunnen ikke noe galt med å si hva man mener om det. Akkurat som TS får lov til å lage en ny tråd om en tråd som omhandler det samme[:)] Ikke noe værre enn det

Har ytringsfrihet ja.. men hvorfor sudre til den tråden med det enkle spm liksom... kan like så greit lage en egen tråd om det temaet da.. var det som var poenget[;)]
Dette MÅ ikke bli en krangletråd heller , men jeg ville bare fortelle hva jeg mente og blåse ut litt... [;)]

ORIGINAL: Drømmeren

Har ytringsfrihet ja.. men hvorfor sudre til den tråden med det enkle spm liksom... kan like så greit lage en egen tråd om det temaet da.. var det som var poenget[;)]
Dette MÅ ikke bli en krangletråd heller , men jeg ville bare fortelle hva jeg mente og blåse ut litt... [;)]

he he[:)]. det skal du få lov til [:D]
VAr ikke meningen å virke spydig. Beklager hvis det var oppfattet på den måten[:)]

ORIGINAL: **Anim**

ORIGINAL: Drømmeren

he he[:)]. det skal du få lov til [:D]
VAr ikke meningen å virke spydig. Beklager hvis det var oppfattet på den måten[:)]

Det går helt fint.. tåler en støyt jeg[;)]

Back
Topp