Helt utrolig!

tidligerebruker

Elsker forumet
Jeg kan se henne sparke og røre på seg! For to dager siden kjente mannen min det for første gang,men jeg har aldri tatt meg tiden til å se på magen mens hun er aktiv. Det gjorde jeg i kveld! Å,som hun sparker,magen bare buler ut [:D][:D][:D]

Så lykkelig! [:D]

så heldig du er:)

thihi [;)] Det samme oppdaga jeg også her en dag.. utrolig artig! Kan ligge å se på magen i timesvis når hun er aktiv, magen buler ut og "rister" på en måte.. eller "rykker til" liksom.. [:D]

Sambo har ikke kjent spark enda, for hu slutter med en gang han legger hånda på magen..[8|] Og så har han ikke giddet og ligget å se på magen, så han har ikke sett noe heller, men men, det kommer vel snart tenker jeg[:)]

Blir en smule misunnelig nå..[8|]

oi, nå fikk sambo akkurat kjenne de første sparka også gitt [:D] Hun var så aktiv her jeg satt, så gikk å la meg på ryggen på sofan og ba sambo kjenne, og så tok hu noen skikkelige kraftspark akkurat da [:D] Yuhu!

Jeg vil også at mannen in skal kjenne noe. Har sagt det til han når jeg kjenner noe da, men han tror ikke han kjenner noe enda....Men det kommer nok

Back
Topp