ja da har jeg vært på ul i dag. Var helt utrolig å se den lille i magen som lå og sparket med beina, og viste oss tåmmelen sin. hehe. Kunne ikke vært mer glad nå. fikk en tåre i øyet når jeg så den lille. Og den lille ligger slik til at det ikke er rart jeg har kjent masse liv og begynte å kjenne det tidlig :) Jeg har liksom ikke helt turt å tru at det er den lille jeg har kjent, men det er det virkelig. Og tydelig også. Eller har jo trudd det, men trudd det var for godt til å være sant. Men nå vet jeg helt sikkert. Alt var bar med den lille. Termin ble flyttet fra 30/1 til 4/2. Men jeg kommer til å henge her inne fremdeles [:D] og i magen er det en liten
Jente

Jente

