helt utrolig.

Nummer 2 på vei :)

Forelsket i forumet
jentene i juni13
ja da har jeg vært på ul i dag. Var helt utrolig å se den lille i magen som lå og sparket med beina, og viste oss tåmmelen sin. hehe. Kunne ikke vært mer glad nå. fikk en tåre i øyet når jeg så den lille. Og den lille ligger slik til at det ikke er rart jeg har kjent masse liv og begynte å kjenne det tidlig :) Jeg har liksom ikke helt turt å tru at det er den lille jeg har kjent, men det er det virkelig. Og tydelig også. Eller har jo trudd det, men trudd det var for godt til å være sant. Men nå vet jeg helt sikkert. Alt var bar med den lille. Termin ble flyttet fra 30/1 til 4/2. Men jeg kommer til å henge her inne fremdeles [:D] og i magen er det en liten

































Jente
 
Gratulerer så mye med jenta i magen [:D]
 
ååå... så fantastisk[:D][:D] gratulerer med en liten prinsesse!
 
ORIGINAL: Mariemor1

ååå... så fantastisk[:D][:D] gratulerer med en liten prinsesse!
 
Gratulerer!![:D]
 
Lett hendt at ho kommer i januar forde da;). Hihi. Så hold deg til oss du! Gratulerer så mye med jenta i magen!
 
Gratulerer med lille jenta[:)]
 
Så koselig med en liten prinsesse i magen [:D]
 
Back
Topp