HELT UTROLIG <3 *bilde*

Rips

Forelsket i forumet

Da har vi endelig fått vært på tidlig ultralyd :D Alt så utrolig bra ut..
Den lille sprella som bare det, nakkefold var normal og ingen tegn til avvik.
Telte 10 fingre og 10 tær :D <3
Og han syns det så ut til at vi skulle få ei lita jente, men vi måtte ikke finne på å kjøpe rosa klær før etter ordinær ultralyd.. Hadde vært utroolig morro,om dette stemmer :D

Nå kan vi ENDELIG begynne å glede oss :D Er SÅÅÅÅ GLA!!! :D

Ååå så herlig <3 fikk du utvendig ul eller innvendig? har lyst jeg også, men vil ikke ha innvendig :-s>

For et fint bilde! Ser jo helt ferdig ut :) kjempeforskjell på UL-apparat, jeg er vel like langt som deg og så idag på et veldig gammelt apparat, var ganske annerledes. Gratulerer med godfølelsen :)

Helt utrolig å se hvor tidlig og fort de utvikler seg... Nå ble jeg misunnelig.. Lenge til vi får se, 28 desember...B-)

*smelt* enn at de er såååå "ferdige" allerede i uke 12 - Gosh! <3

løvelykke skrev:
WOW!! Det er jo et lite menneske jo! Hvor mange uker er du?

Jeg er 12+4 idag.. :D Helt utrolig hvor godt utviklet dem er til å være såå bittesmåe! Den lille ble målt til å være 6,1 cm stor :D

Catepus skrev:
Ååå så herlig <3 fikk du utvendig ul eller innvendig? har lyst jeg også, men vil ikke ha innvendig :-s>

Fikk utvendig :D Men så har han jeg gikk til helt nytt og veldig godt utstyr.. Så da er det lett å se fra utsiden.. Tror det er like vanlig med utvendig som innvendig på denne tiden. Det er det jo bare å høre etter når du eventuelt bestiller time.. :)

Til alle som bor i nærheten av oslo, vil jeg anbefale Spesialistsenteret for kvinner som ligger på Jessheim !! :D Helt nytt utstyr,som ga utrolig fine bilder, både i 2D og 3D.. og han tok seg utrolig god tid,og forklarte alt han kunne se. Var helt nydelig :D Koster 1450,- men er virkelig værdt pengene! :D Fikk med oss cd-rom hjem ,med ca 35 bilder og videoklipp!

herregud så fint å se! Det er jo et bittelite menneske! Det ser jo ikke ut som den bare er 6 cm lang ^^ haha. Så fint for dere <3 <3

Back
Topp