Helt utafor!!!!!

~lilletrille~

Forelsket i forumet
Har vert på kurs i dag, noe som tydelig tar på en sliten gravid hormonell kropp! Etter kurset klarte eg å rygge i bilen til ei vennine.. Er det mulig? Reiste ut for å handle etter middag, og har ikke låst huset! Var bort nesten 2 timer! Fritt frem for alle! Nå er eg bare så døds sliten og oppgitt over meg selv! Roter og styrer om dagene! Tipper at eg er sovnet innen kl 20 i kveld! :-s dagens sukk fra meg!

Huff. Sender en klem til deg <3 noen dager er mye værre enn andre. Får satse på at det hjelper med en god natt søvn:-)

Det er ikke bare bare å være gravid. Håper det gikk bra med bilene! Litt skummelt med ulåst hus, det er jo så mye rare folk rundt om fortiden.

Her en dag skulle jeg handle på rema, så klarte jeg å bomgire og kvele bilen når jeg var på vei over motsatt kjørefelt. Og så husket jeg ikke hvordan jeg skulle starte bilen igjen! Det var noen lange sekunder det.. Kom heldigvis ingen biler..

Haha! Bra det ikke bare er meg:) Har ingen frekke historier enn så lenge men kjenner igjen den oppgittheten over hvor distré man kan bli. Jeg dro også i bhg med eldstemann uten å låse døra her om dagen. Heldigvis hadde jeg også med hunden som måtte hjem igjen før jeg dro på jobb, så da oppdaget jeg det. Kunne jo fort blitt stående åpent hele dagen (!!)

Huff, kjipt med bilen. Men går som regel bra med huset:). Ikke bare bare å være gravid, hehe ;) tenk Når ammetåka kommer i tilegg til hormonene;)

Back
Topp