Helt ufattelig!

Nullenusken

Forumet er livet
I dag er jeg faktisk 27 uker på vei!!!
Synes ikke det er lenge siden vi jublet over uke 7, 8 osv jeg!
Tar fortsatt meg selv i å være misunnelig når jeg ser noen med gravid-ticker, og spesielt om de er over halvveis! Og ser jeg en mage på gata så stikker det også....
Klarer ikke innse at jeg faktisk er der selv før jeg ser i speilet, hehe...
Flere som har opplevd å få sjokk når dere ser i speilet fordi dere har "glemt" hvor stor magen er? Hehe....

Vel, nå er det 13 uker og 2 dager igjen.
Benjamin veier 1 kg og er 32 cm lang!
90% av barna som blir født nå overlever!

(Men ååå jeg skulle ønske jeg hadde desembertermin akkurat nå, for er så utrolig babysyk! Og har lyst til å feire jul med gutten min! Sukk.... )

Han kommer fortere enn du aner[:D]
Nå slipper han hvertfall å være yngst i klassen[;)]
Plutselig er mars her[:)]

Hurra!!! Nå er det jo nesten så det bare en innspurten igjen, går så fort atte[:D] Skal du på 3d? De var blitt veldig flinke på røntgensenteret i Krs.

ORIGINAL: Fru Fortuna

Hurra!!! Nå er det jo nesten så det bare en innspurten igjen, går så fort atte[:D] Skal du på 3d? De var blitt veldig flinke på røntgensenteret i Krs.

Har bestilt time på røntgensenteret 14. Desember jeg!
Gleder meg veldig til det!

ORIGINAL: Nullenusken

ORIGINAL: Fru Fortuna

Har bestilt time på røntgensenteret 14. Desember jeg!
Gleder meg veldig til det!

Så morro! jeg var der nå på mandag og hadde en lang og god time med lillegutt. Han lå med nesa trøkt nedover og ryggen ut så vi fikk ingen gode bilder, så jeg har fått ny time 20.12. Veldig flink jordmor der[:)]

Back
Topp