helt tragisk

valentinesbaby

Gift med forumet
tanten min døde plutselig en av de første dagene i året (pappa sin søster)... Mormor og morfar kjøpte blomster på en blomsterbutikk på et handlesenter i fyllingsdalen til begravelsen..

Vi var alle i begravelsen, og det var helt forferdelig[:(]

noen dager etter ringer de jaggu meg fra blomsterbutikken og sier så greit" blomstene kom ikke frem til begravelsen, vil dere ha tilgodelapp eller pengene igjen"

fyyy faaaan[:@]

er ikke dette dårlig butikk så vet ikke jeg...mormor og morfar ble jo kjempelei seg....

(dette var toppe blomster

Hallo?? skal jo ikke skje da[:'(]
kjempe dårlig service...
men toppe blomster er en dårlig forhandler da.. syns jeg...
svigerfar bruker de mye i bedriften sin... men var bare tull med de.. så no bruker de noen andre.

var jo kjempe dumt at blomstene ikke kom frem, men var jo bra at de ringte slik at dere får pengene igjen da...ellers er det jo bortkastet penger.

ORIGINAL: VokserOGgror

var jo kjempe dumt at blomstene ikke kom frem, men var jo bra at de ringte slik at dere får pengene igjen da...ellers er det jo bortkastet penger.

hadde jeg hatt butikk hadde jeg vært så flau at jeg ikke hadde ringt, men troppet opp personlig med en innihelvets bra unnskyldning....

ORIGINAL: valentinesbaby

tanten min døde plutselig en av de første dagene i året (pappa sin søster)... Mormor og morfar kjøpte blomster på en blomsterbutikk på et handlesenter i fyllingsdalen til begravelsen..

Vi var alle i begravelsen, og det var helt forferdelig[:(]

noen dager etter ringer de jaggu meg fra blomsterbutikken og sier så greit" blomstene kom ikke frem til begravelsen, vil dere ha tilgodelapp eller pengene igjen"

fyyy faaaan[:@]

er ikke dette dårlig butikk så vet ikke jeg...mormor og morfar ble jo kjempelei seg....

(dette var toppe blomster

Oasen i ett nøtteskall!

Back
Topp