helt topp!!!!

nettemor

Forumet er livet
ville bare få sagt at dette er et helt topp forum, så masse ålreite mennesker, får alltid svar om en lurer på no og mange å dele erfaringer med[:)] nå har jeg bare vært bruker av forumet en dag, men jeg må nok bare inrømme at jeg er blitt hekta hi hi hi[:D][:D]

ja jeg og har kikket så vidt på lignende forum men jeg endte opp på dette det virket såå koselig her, og nå vet jeg jo at det er det[:D]

jeg og lurte på vanvittig mye men etter å ha lest andres erfaringer så føler jeg at jeg har blitt mye klokere på mange ting, fått svar på veldig mye!!

mye bedre svar her enn jeg får hos min lege, han er jo ikke til å bli klok på... hmmm...

til og med mennesker å snakke med på nattan, når jeg sitter her ensom i mørket hi hi...

Ja, helt enig med dere begge! Leger er no drit! Alt jeg prøvde å spørre legen min om, å ikke fikk no særlig svar på, har jeg fått svar på her inne! Pluss at samboeren min er mer tilfreds fordi jeg ikke maser hull i hode på han med alle babytankene[8D] Jeg har ikke klart meg en hel dag uten å svippe innom her å lese etter jeg ble medlem[;)]

jeg har også vært innom her veldig ofte etter jeg ble medlem, men det er først nå jeg har somla meg inn på forumet da he he...

jeg vurderer faktisk å bytte lege jeg asså, han legen min begynner liksom å se på klokka etter fem min... han ville ikke en gang prøve å høre om han kunne høre hjertelyden på beibien min.... men nå har jeg vært på privat ultralyd i dag og sett at alt er bare bra med den lille hi hi.... så jeg føler meg litt eller myyyye roligere fikk til og med se at det var en GUTT!!

men nok om det, tror jeg må prøve å sove litt snart nå...

dere får ha en go natt dere som er på..

vi snakkes!!!
nattaklem[:)]

Ja, den senga frista liksom litt.. God natt alle sammen[;)] Er nok ikke lenge til neste gang[8D] Sov godt å drøm vakre drømma[:)] Nattano!

Back
Topp