Helt tappet...

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Idag har jeg vært umåtelig trøtt og sliten. Kroppen har vært som bly. Ikke bare litt småtrøtt, med små, uskyldige gjesp. Men ordentlig tung og kraftløs i kroppen. Mett uten å spise. Spist litt snop da, for å prøve å få opp energien...

Klarte å holde meg våken til minste var lagt, men da sovnet jeg....
Flere som har det sånn?
Skal det være sånn helt fram til fødsel nå, 7 uker til?

Åhh.. jeg også har sovnet utallige ganger idag.. blir utslitt av å vanne 5 planter innendørs liksom! :-(

Det går opp og ned her ihvertfall. Neon dager er jeg helt zombie, andre dager har jeg masse energi! :)

Åhh.. jeg også har sovnet utallige ganger idag.. blir utslitt av å vanne 5 planter innendørs liksom! :-(
Godt det ikke bare er meg! :-)
Hva gjør du for å få opp energien?
Eller bare drømmer du om sengen, som meg?

Godt det ikke bare er meg! :-)
Hva gjør du for å få opp energien?
Eller bare drømmer du om sengen, som meg?
Jeg bare følger følelsene mine.. er jeg sliten og trenger å sove/slappe av, så gjør jeg det.. hvis jeg har overskudd så bruker jeg det for alt det er verdt.. men er en veldig rastløs person, så overdriver nok litt innimellom..

Her går det opp og ned! Noen dager er jo helt tragedie :( da kan jeg sitte i sofaen hele dagen! Og klarer ikke gjøre noen ting!

Begynner å bli lei av sofa sitting og Kjenner jeg er klar for å få tilbake kroppen min! Helst nå!! Orker nesten ikke tenke på at jeg har 3 uker igjen og kanskje enda mer :o

Det værste er nå at det gjør så mye vondt! Kynnere er vondere og alt er bare mer slitsomt! Det blei mye klaging dette da!!

Nå etter siste dag på jobb har energien plutselig blitt bedre... Merkelig. :/ Ikke oprimalt, men bedre i det minste. Har jo slitt siden uke 7! Men bekkenet er jo helt på styr! Jeg gikk tur på kanskje en halv kilometer, og hadde en kniv i korsryggen resten av dagen og kvelden. :/

Håper du får slappet litt av... Du må vel lade opp til helgen igjen... :/

Jeg hadde en slik dag i går. Fikk sove lenge til 11.00 og kl 13.00 gikk jeg å la meg igjen og sov fra 1345-1645.

Her går det opp og ned! Noen dager er jo helt tragedie :( da kan jeg sitte i sofaen hele dagen! Og klarer ikke gjøre noen ting!

Begynner å bli lei av sofa sitting og Kjenner jeg er klar for å få tilbake kroppen min! Helst nå!! Orker nesten ikke tenke på at jeg har 3 uker igjen og kanskje enda mer :eek:

Det værste er nå at det gjør så mye vondt! Kynnere er vondere og alt er bare mer slitsomt! Det blei mye klaging dette da!!
Det er lov å klage!
Graviditet er ikke bare en dans på roser, og det er jo mye som skjer i kroppen.
Tenk at det vokser et menneske der inne! :-)

Jeg gleder meg også til å få tilbake kroppen og energien! Men vet jo at kroppen nå forbereder seg på nattevåk osv. Likevel er det fryktelig slitsomt, og jeg synes det siste trimesteret er det tyngste.

3 uker! Heldige deg! Jeg har 4 uker igjen etter deg... Men, så var jo du også gravid før meg da. Hi hi! ;-)

Jeg hadde en slik dag i går. Fikk sove lenge til 11.00 og kl 13.00 gikk jeg å la meg igjen og sov fra 1345-1645.
Hørtes utrolig deilig ut! :-)
Jeg prøvde å få minste til å sove igår, så jeg kunne tatt en høneblund, men da nektet hun å ta formiddagsluren...

Off, skjønner deg godt! Det er jammen ikke lett:-( Går veldig opp å ner her også, og de værste dagene er slik du beskriver. Jeg har nettopp økt dosen med levaxin, så jeg håper det gjør susen for meg!!! Lov å håpe;-)

Off, skjønner deg godt! Det er jammen ikke lett:-( Går veldig opp å ner her også, og de værste dagene er slik du beskriver. Jeg har nettopp økt dosen med levaxin, så jeg håper det gjør susen for meg!!! Lov å håpe;-)
Krysser fingrene for at økningen din virker! :-)

Back
Topp