Helt syykt til smerter

Morena

Gift med forumet
Har de siste ukene hatt en del stikkninger og smerter på venstre side. Men i dag ble det helt forfærdelig.. Kjentes ut som om noen skulle røske ut det jeg hadde inni der. Skal til legen nå senere i dag og lurer fælt på hva dette er.. Da jeg satte meg i bilen strålte det nedover i låret, og gjorde at det føltes numment.. Noen som vet?? eller ha opplevd det samme? Er 13-14 uker på vei og meget bekymret..

Takk. Holder på å bli sprø av bekymring nå [:(]

Startet i\rundt livmor, men sprede seg nedover foten.. Var hos legen og han kunne berolige meg med at han ikke kunne finne noe som var galt. Lille hadde det fint, men ble sykmeldt ut neste uke.. Mente på at det var livmoren som utvidet seg, noe som var helt normalt, men at det gikk litt raskere en vanlig hos meg. Dermed litt mer smerter enn valig... Bare å bite tennene sammen med andre ord, og ikke lurt å løfte tunge ting :S

jeg også har kjent det på høyre side. 2 ganger. ganske ondt.lurte fælt på hva det var men fikk beskjed om at det bare vokser og strekker seg inni der:)er 14 uker i dag:)

Bra at alt var i orden med den lille da. God bedring og håper livmoren din snart er ferdig med å strekke seg, i alle fall i dette tempoet[:)]

Back
Topp